مراسم یادبود مجازی مرحومه "استاد دکتر فرشته صادقی" برگزار شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰ کد : ۳۴۸۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۷۱
با حضور مهندس گرد و برخی از معاونین و حضور مجازی سایرین همراه بود

همزمان با سومین روز از درگذشت مرحومه " استاد دکتر فرشته صادقی"  به همین مناسبت، مراسم گرامیداشت و یادبود مجازی با حضور و سخنرانی مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در معیت برخی از معاونین و همچنین حضور مجازی مدیران گروه های آموزشی، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموختگان و کارکنان دانشکده،  ظهر امروز چهارشنبه ۱۷شهریورماه ۱۴۰۰ در اتاق شورای این مرکز برگزار شد.


مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ضمن عرض تسلیت مجدد و تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم، به بیان ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی این استاد عزیز پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد استاد صادقی خاطرنشان کرد:

"بسیار داغدار و متاثریم که استاد ارزشمند و متعهدی را از دست دادیم. گشاده رویی، اخلاق نیکو، تلاش‌های صادقانه و خدمات وصف‌ناپذیر ایشان همواره ستودنی‌ است و متاسفانه نتوانستیم از توانمندی‌های این استاد عزیز به میزان کافی بهره مند شویم. ایشان ۱7 سال عمر با برکت خود را در مسیر تربیت فرزندان این مرز و بوم سپری کرد."


                       امیدوارم به یاری خداوند متعال دانشجویان ایشان راه این استاد متعهد و کوشا را ادامه ‌دهند.


 رئیس دانشکده در پایان سخنان خود بار دیگر به خانواده محترم صادقی و جامعه دانشگاهی فنی و حرفه ای به ویژه استادان و دانشجویان گروه هنر دانشکده تسلیت گفته و از خداوند باریتعالی برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و آرامش آرزو نمود.

کلید واژه ها: مراسم یادبود مجازی مرحومه استاد دکتر فرشته صادقی برگزار شد


نظر شما :