جلسه مجازی هم اندیشی درخصوص آئین نامه دبیرخانه صنعت ورزش به میزبانی دانشکده شریعتی برگزار شد.

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۹ کد : ۳۰۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۵
آغاز فعالیت دبیرخانه صنعت ورزش در راستای تحقق اهداف دانشگاه مهارت محور

جلسه هم اندیشی درخصوص آئین نامه دبیرخانه صنعت ورزش، روز چهارشنبه ۰۱/۰۲/۱۴۰۰ با حضور آقای دکتر دادگر،مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای، خانم دکتر ایمانیان رئیس مراکزرشد وخلاقیت دانشگاه،آقای دکتر شریعتی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، خانم مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی، خانم دکتر روایی معاونت پژوهش و فناوری و خانم دکتر جمعه پور عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی به صورت مجازی برگزار گردید.
درابتدا، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده با اشاره به اهداف برگزاری جلسه از رویکرد بین رشته ای حاکم بر آئین نامه پیشنهادی صنعت ورزش، به عنوان یک نقطه قوت، بیان نمود و این حرکت را در راستای تحقق دانشگاه مهارت محور برشمرد.
در ادامه خانم مهندس گرد ضمن استقبال از آغاز اجرای این کار، آن را فعالیتی مانا درعرصه دانشگاه نام برد و ابراز امیدواری کردکه به همت و توان همکاران دانشکده و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای و راهنمایی های متخصصین امر و مدیران دانشگاه به سرمنزل مقصود برسد.
سپس حاضرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در بخش های مختلف آئین نامه پرداختند و با اشاره به آینده ی مثبت این کار،آن را گامی موثر دررونق صنعت ورزش دانشگاه بیان نمودند .
همچنین آقای دادگر ، علاقه مندی خود را جهت حمایت از این طرح بیان نمود و آقای شریعتی با اشاره به این که صنعت ورزش به عنوان پنجمین صنعت پول ساز جهان است، این حرکت را گامی مثبت در دانشگاه فنی و حرفه ای برشمرد .
خانم ایمانیان نیز با ارائه پیشنهاد ارتباطات چند جانبه با فدارسیون های ورزشی و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، از حمایت مرکز خلاقیت دانشگاه در این حوزه، سخن به میان آورد . 
درنهایت براساس مباحث مطروحه،کلیات و محتوای آیین نامه، ترکیب اعضاء با تغییرات اندکی، مورد تایید قرار گرفت و مقرر گردیدکارگروه های تخصصی هرچه سریع تر شکل گرفته وبا استفاده از تجارب بزرگان این عرصه واساتید دانشکده های زیر مجموعه، فعالیت دبیرخانه در حوزه های مختلف آغاز گردد و درصورت نیاز از افراد و شرکت ها و موسسات جدید به فراخور نیاز برای هم فکری دعوت به عمل آید . 
 

کلید واژه ها: جلسه مجازی هم اندیشی درخصوص آئین نامه دبیرخانه صنعت ورزش به میزبانی دانشکده شریعتی برگزار شد.


نظر شما :