تجربیاتی متفاوت، مطلوب و ارزشمند از روند برگزاری کلاس های مجازی دروس عملی گروه هنر

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۰۰۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۱۳
از بیان برخی از استادان این گروه

                                             

 

از اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی روندهای آموزشی سراسر کشور و به تبع آن در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با تعطیلی و تغییر روند از حضوری به مجازی مواجه شد و بسیاری از کلاس ها و آزمون های های تئوری دانشجویان را تحت الشعاع قرار داده و به صورت مجازی برگزار گردید. در این میان برای برخی از دروس عملی که منوط به حضور فیزیکی در کلاس ها بود، می بایست چاره ای اندیشیده می شد. این بود که تنی چند از استادان گروه هنر همت ورزیده و کلاس های عملی دانشجویان را به صورت مجازی پیش بردند و نتایج مطلوبی حاصل شد. 

در حال حاضر که همچنان کشور ما و دنیا با این ویروس دست و پنجه نرم می کند، برگزاری این کلاس ها علیرغم سختی هایی که به همراه داشت تجربیاتی جدید و مطلوبی حاصل شد.
آنچه در فایل الحاقی این خبر مطالعه می نمایید، حاصل تلاش های پنج نفر از استادانی است که از دیدگاه آقای مصطفی خزاعی مدیر گروه هنر دانشکده  فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، خروجیهای خوبی به دنبال داشته اند . واحد خبر روابط عمومی در گفتگوهایی که موفق به انجام آن با برخی از این استادان شد، روند این گونه آموزش های عملی آن هم برای اولین بار از بیان استادان نامبرده علیرغم برخی مشکلات فنی و اتصالات اینترنتی، بسیار خوب و رضایتبخش ارزیابی کردند.
-در درس عملی "نقاشی" استاد ویدا کریمی از برگزاری 26 جلسه با 14 دانشجوی خود از اوایل اردیبهشت ماه پیرامون موضوعی تحت عنوان معضلات جامعه و وضعیت اجتماعی دنیا گفت و از کارهای ارائه شده (حدود 30 اثر)،  ابراز خرسندی نمود.
- واحد عروسک سازی به تدریس استاد آفرین سمنانی میرمحمدخانی، نیز از جمله این کلاس ها بود که ایشان از روند و از مراحل برگزاری کلاس های این درس کاملا رضایت داشت.
-استاد مرجان مظاهری در تدریس مجازی درس تصویرسازی، نتایج حاصله را رضایت بخش دانست.
-نمایش عروسکی -واحد داستان نویسی و تاریخچه ی انیمیشن ایران و جهان- هم یکی از دروس عملی این گروه است که استاد جواد رضاییان تدریس آن را به عهده داشت.
-استاد علی اصغر ایمان زاده نیز در درس هویت بصری، از تجریه ی خوب خود  در این زمینه سخن گفت.
برای این استادان محترم آرزوی صحت و سربلندی داریم و از اهتمام و جدیت این گروه در برگزاری هر چه بهتر این کلاس های عملی که منجر به حاصل شدن تجربه ای خوب و ارزشمند گردید، تقدیر می نماییم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: تجربیاتی متفاوت، مطلوب و ارزشمند از روند برگزاری کلاس های مجازی دروس عملی


نظر شما :