بازدید نمایندگان بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشکده شریعتی

۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۸۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۱۳
دکتر فروتن: خوشبختانه دید و نگاه دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعتی و مهارتی می باشد.

جلسه ی تعامل و همکاری نمایندگان حامیان دانشگاه و دانشکده شریعتی روز چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ در این دانشکده برگزار شد و حاضرین در خصوص ظرفیت های موجود جهت گسترش روابط دوجانبه، بحث و تبادل نظر کردند.
در ابتدای این جلسه دکتر فروتن کارآفرین برتر و مشاور ارشد بنیاد ملی حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای طی سخنانی دانشگاه فنی و حرفه ای را دانشگاهی با اندیشه های نو خواند و اظهار داشت: مملکت نیاز به اندیشه و کارهای فنی دارد که خوشبختانه دید و نگاه دانشگاه فنی و حرفه ای، صنعتی و مهارتی می باشد، اما باید هویت ملی و واقعی آن در سطح کشور هم برای جامعه ی مدیریت و هم جامعه ی مصرف کننده و اجتماع، شناسانده شود چراکه باور صنعتگران در گروه حامیان این است که آینده ی ایران در اختیار گروه های فنی می باشد.
وی ضمن درخواست از حاضرین که جامعه خیرین را حامیان دانشگاه، بخوانند، افزود: من افتخار این را دارم که معلم هستم و خدمت به انسان را کاری نیکو میدانم بر این اساس ما در مجمع خود موظف هستیم افراد علاقه مند به کار را جذب نموده و مربی، کارآفرین و اثرگذار پرورش دهیم تا در جهت منافع دانشگاه بوده که خروجی آن قطعاً به نفع جامعه می باشد چراکه این افراد یا با اندیشه بیشتر وارد دانشگاه می‌شوند و ادامه تحصیل می دهند و یا به کسب و کار و ایجاد اشتغال می پردازند.
این عضو جامعه حامیان دانشگاه با بیان این که  ما در این مجموعه نردبان هستیم تصریح کرد: افرادی که حتی سواد دانشگاهی ندارند، می توانند با مهارت هایی که می آموزند و با ارتباطی که حامیان بازار اقتصادی برقرار می نمایند، محصولات خود را عرضه نموده و کسب درآمد داشته باشند.
دکتر فروتن افزود: ما به آموزش دانش آموزی و دانشجویی، نگاه حرفه‌ای داریم و کار ما استعدادیابی و ذوق گرایی می باشد که شکل اجرای کار مهم است است و باید همه پای کار باشند و برانیم در این مسیر اشاعه تعاون، تفکر و تولید را در کشور داشته باشیم.
وی در راستای همکاری مشترک با دانشکده‌شریعتی با بیان این که اول باید اندیشه‌ها را دانشمند کرد، افزود: این  دانشگاه در پیشبرد این هدف نقطه عطف می‌باشد و  در این راستا دانش و اندیشه ی دانشجویان همراه با اندوخته ای از تجربیات آمیخته شده که می توانند با مهارت های که کسب نموده اند، به راحتی وارد بازار کار شوند.
در ادامه مهندس خوش‌نیت عضو مجمع حامیان، ضمن بیان تجربیات ارزشمند خود در خصوص کسب مهارت های مختلف و توانمند سازی اشتغال خاطرنشان کرد: بچه های وطن ما دارای استعداد خاصی هستند که باید در کودکی به آنها آموزش داده شود تا در مسیر درست بتوانند با توجه به علاقه و استعدادی که دارند، پیش روند.
سپس مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به حاضرین توضیحاتی را در خصوص اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دانشکده از جمله راه اندازی مرکز آموزش، نوآوری و کارآفرینی و همچنین پرورش گیاهان خانگی ضد آلودگی، بیان نمود و در ادامه گفت: رویکرد ما در این دانشکده تربیت دانشجوی خلاق، دوستدار محیط زیست و نیروی کارآمد در جامعه می باشد که ما با هدف هدایت گری توانستیم با فراهم نمودن زمینه و بستر های سخت افزاری و نرم‌افزاری، مجموعه را ارتقا دهیم که با توجه به این که زمینه ی فعالیت کار در دانشکده بسیار زیاد است، برانیم از ظرفیت های دانشگاه به نحو مطلوب استفاده نماییم تا دانشجویان بتوانند با کسب مهارت های چندگانه فارغ التحصیل گردند.
رئیس دانشکده خاطرنشان کرد: زمینه اجرایی شدن اهداف و برنامه های مشترک در بستر دانشکده فراهم است امیدوارم بتوانیم در راستای اهداف مشترک خود با یکدیگر همکاری و تعامل مفید و سازنده ای را داشته باشیم.

در پایان نمایندگان بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای از امکانات و فضای دانشکده بازدید نمودند.

 

کلید واژه ها: بازدید نمایندگان بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشکده شریعتی


نظر شما :