بازدید دکتر صالحی عمران از کارگاه های تولید ملزومات بهداشتی دانشکده فنی و حر فه ای دکتر شریعتی با حضور واحد مرکزی خبر

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۶۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۴۷
همراهی دانشکده در وفاقی ملی همزمان با برخی مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای و سراسر کشور

صبح امروز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در معیت دکتر رضا مهدی معاون دانشجویی-فرهنگی و دکتر سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و خانم مهندس گرد رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی با حضور در کارگاه های تولید ملزومات بهداشتی دانشکده فنی و حرفه ای و آزمایشگاه تولید محلو های ضدعفونی از فعالیت ها و تولیدات انجام شده بازدید به عمل آورد و با گزارشگر واحد مرکزی خبر به مصاحبه پرداخت.
این هیئت در پایان بر مزار شهدای گمنام آرمیده در دانشکده حضور یافته و به ادای احترام و قرائت فاتحه و ادای احترام پرداختند.
گفتنی است شروع  این کارگاه از اول اسفند ماه 98 همزمان با شیوع ویروس کووید-19 (کرونا)  بوده و تا فردا چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه به پایان می رسد. 
آمار کل تولیدات صورت گرفته در این کارگاه ها بدین شرح بود: 
ماسک استاندارد بهداشتی: ۲۰۶۲۰۶۰
گان جراحی : ۳۷۴۳۴
لباس محافظت پزشکی: ۱۶۴۰۰
پاپوش پرستاری : 57900
لباس ایزوله بیمارستانی : 26365
دستکش بهداشتی : 25000
ساق و کلاه بیمارستانی: 1000
روتختی و روبالشتی بیمارستانی: 1200
تولید مواد ضد عفونی کننده‌:1400 لیتر
مجموع کل تولیدات صورت گرفته تاکنون :2228759

خوب است بدانید تعداد استان های فعال مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای در این امر (تولید ماسک و ملزومات بهداشتی) ۲۶ مورد بوده و بیش از ۱۵۰۰دانشجو و همکار در سراسر کشور در این طرح ملی مشارکت داشتند. امید است با این همدلی و وفاق ملی صورت یافته در دانشکده و سایر نقاط سراسر کشور، به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در ایران و سراسر جهان باشیم.

کلید واژه ها: بازدید دکتر صالحی عمران از کارگاه های تولید ماسک دانشکده فنی و حر فه ای دکتر شریعتی با حضور واحد خبرنگار واحد مرکزی خبر


نظر شما :