گزارشی کوتاه از حضور دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در نهمین نمایشگاه بین المللی مد و لباس فجر

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۴ کد : ۱۵۹۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۱۳

                                                     

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر همچون ادوار گذشته از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و این بار با مسئولیت سیده مرضیه شفاپور دبیر این کارگروه، از امروز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.
غرفه دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی نیز با تعدادی از آثار دانشجویان در این نمایشگاه شرکت داشت و ضمن نمایش برخی از آثار دانشجویی، ورک شاپ های آموزشی با عناوین کچه دوزی و چاپ دستی برای بازدیدکنندگان برگزار نمود.
گفتنی است این دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز همچون سنوات گذشته در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزارخواهد شد که برآن اساس در بخش رقابتی از میان 7 هزار و 734 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، منتخبان آن‌ها به تشخیص هیئت ارزیاب و انتخاب، در طول مدت برپایی جشنواره در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته و مورد داوری نهایی قرار خواهند گرفت. در بخش غیررقابتی نیز جشنواره امسال شاهد حضور مؤسسات، برندهای حوزه مد و لباس کشور در قالب برپایی غرفه خواهد بود که هر یک به فراخور آخرین دستاورد و محصولات خود را در حوزه مد و لباس به نمایش درخواهند آورد.

برپایی کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و همچنین برگزاری پنل‌های تخصصی و گفت و گوی کارشناسی در حوزه مد و لباس کشور از جمله دیگر بخش‌های بود که از سوی ستاد برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

کلید واژه ها: نهمین نمایشگاه بین المللی مد و لباس فجر در تاریخ ۲۴ الی ۲۹ بهمن ۹۸ در محل بوستان گفتگو برگزار گردید


نظر شما :