نشست صمیمانه با شهرداری منطقه ۱۹ در جهت بررسی راهکارهای همکاری مشترک و ارتباط و تعاملات موثر

۰۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۴ کد : ۱۵۱۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۱۷

روز چهارشنبه  2/11/98 در حاشیه برگزاری همایش کمپین نما هویت شهر ما، دکتر توکلی شهردار منطقه 19 و هیات همراه، طی نشستی در دفتر ریاست دانشکده دکتر شریعتی، در خصوص گسترش مشارکت و همکاری ما بین شهرداری با دانشکده شریعتی ، بحث و گفتگو نمودند و بنا شد تعاملات بیشتری صورت پذیرد و از ظرفیت های موجود استفاده گردد.
در ابتدا مهندس گرد رئیس دانشکده، ضمن بیان ظرفیت ها و توانمندیهای موجود در دانشکده و امکان همکاری های بیشتر دانشگاه و شهرداری، اظهار نمود: درحال حاضر این دانشگاه ارتباط موثر و متقابلی می تواند با مجموعه شهرداری داشته باشد و شهرداری می تواند در تسریع فعالیت های دانشگاه ها از جمله طرح توسعه جامع دانشکده به همت تیم مشاوره ای از استادان متخصص و ماهر موثر باشد.
وی در ادامه در خصوص گسترش مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار ، مشکلات پراکندگی ساختمان های محوطه  و ساماندهی و توسعه گلخانه و پارکینگ های دانشکده، سخن گفت و خاطر نشان کرد: همچنان ظرفیت همکاری موثر  و فضاهای مناسبی در راستای ارتقای محله و دانشگاه وجود دارد.
همچنین شهردار منطقه 19 اعلام حمایت و همکاری نمود و از فعالیت های مشترک در راستای اهداف دو مجموعه استقبال کرد.
گفتنی است در این نشست صمیمانه در مورد همکاری های چند جانبه بین دانشگاه و شهرداری در اجرای استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات و رفع مسائل و مدیریت شهری،  سیستم رزرو پارکینگ ، ساماندهی گلخانه دانشکده و کمک به موسسه های خیریه اطراف محدوده منطقه 19 ، گفتگو و تبادل نظر گردید.

 

کلید واژه ها: نشست صمیمانه با شهرداری منطقه 19 در جهت بررسی راهکارهای همکاری مشترک و ارتباط و تعاملات موثر


نظر شما :