تصاحب جام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز وزارت علوم توسط کارکنان خانم دانشکده شریعتی

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۳ کد : ۱۳۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۷۶
تیم دانشگاه فنی و حرفه ای بالاتر از تیم های دانشگاه صنعتی شریف و علمی کاربردی که به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند درجایگاه نخست قرارگرفت.

به گزارش اداره تربیت بدنی دانشکده دکتر شریعتی، تیم تنیس روی میز کارکنان خانم که به عنوان نماینده دانشگاه فنی وحرفه ای درمسابقات کشوری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاههای وزارت علوم (منطقه یک) شرکت کردند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

اعضای تیم عبارتنداز خانم ها:
*زهرا اسکندری از دانشکده شریعتی
*پروانه خلوصی از دانشکده شریعتی
*لیلا لمسه چی از دانشکده شریعتی
*فهیمه رمضانی ازآموزشکده ولیعصر



دراین رقابت ها تیم دانشگاه فنی و حرفه ای بالاتر ازتیم های دانشگاه صنعتی شریف و علمی کاربردی که به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند درجایگاه نخست قرارگرفت.


همچنین با توجه به بالا بودن سطح کیفی رقابت ها، میزبان مسابقات دانشگاه الزهرا که دردوره قبلی مسابقات عنوان قهرمانی راکسب کرده بود جایگاه چهارم را به دست آورد.

دربخش انفرادی خانم زهرا اسکندری ازدانشکده شریعتی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی وخانم فهیمه رمضانی ازآموزشکده ولیعصر مقام سوم را کسب کردند.
این مسابقات4 و5 آذرماه 98 درتهران و به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزارشد و خانم ها زهرا اسکندری به عنوان مربی - بازیکن و معصومه هوشیاری به عنوان سرپرست، تیم را همراهی کردند.

این پیروزی رابه همکاران محترم تبریک گفته وبرای ایشان موفقیت روزافزون ازدرگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

کلید واژه ها: تصاحب جام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز


نظر شما :