اطلاعیه ی دوره ی کارآموزی بهمن ۱۴۰۲

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۷۷۷۵ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۷

به اطلاع آن دسته از دانشجویانی که قصد اخذ واحد کارآموزی بهمن 1402 را دارند، می رساند، از  1402/11/14 الی 28/12/1402 فرصت دارند روند ثبت درخواست و صدور معرفی نامه کارآموزی خود را از طریق فرایند سیستمی در سامانه‌ی بوستان https://bustan.tvu.ac.ir/  ثبت نمایند.

چند تذکر مهم:

- ثبت درخواست معرفی نامه با تیکت قابل بررسی نخواهد بود.

- طبق فایل پیوستی مراحل ثبت درخواست خود را انجام دهید.

- دقت داشته باشید تنها یک بار برای ثبت درخواست می توانید اقدام نمایید. چنانچه خود یا استاد مکان معتبری برای گذراندن دوره ی کارآموزی در نظر ندارید به سامانه ی ملی کارآموزی ( مندرج در صفحه اصلی سایت دانشکده) مراجعه نمایید.

- در هنگام ثبت درخواست با استاد خود هماهنگ باشید که پوشه ی جاری کارتابل خود را بررسی و موافقت خود را اعلام نماید. در این صورت است که پس از این مرحله، مسئول کارآموزی –ارتباط با صنعت (خانم کاکاوند) درخواست شما را ثبت و به صورت اتوماتیک معرفی نامه ی شما در بخش گواهی های صادره ی فرایند سیستمی کارتابل شما قابل رویت و پرینت می باشد. سپس به دبیرخانه ی ساختمان اداری-جنب مجسمه ی پروین اعتصامی- برای مهر آن مراجعه نمایید.

-دفترچه ی کاراموزی را می توانید از سایت دانشکده بخش معاونت پژوهش-کارآموزی دانلود و یا از بخش انتشارات دانشکده دریافت نمایید.

- در انتخاب محل کارآموزی نهایت دقت را داشته باشید زیرا مرحله ی تغییر مکان بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود.

-دانشجویان بدهکار باید پس از تسویه اقدام به ثبت درخواست معرفی نامه نمایند زیرا با بدهکاری، امکان ثبت میسر نخواهد بود. برای مرتفع شدن این امر به خانم ابره دری واقع در بخش حسابداری ساختمان اداری مراجعه نمایید.

- دوره هایی که بدون اخذ واحد یا بدون دریافت معرفی نامه و عدم تحویل فرم شروع به کار به استاد مربوطه حداکثر تا سه روز بعد از شروع کارآموزی ، گذرانده شود از نظر واحد ارتباط با صنعت قابل قبول نخواهد بود.

-پس از اتمام دوره، دفترچه ی تکمیلی را به استاد مربوطه تحویل دهید تا ایشان پس از ثبت نمره در سامانه ی  بوستان به گروه تحویل دهند.

-مهلت اتمام و تحویل مدارک کارآموزی (دفترچه ی تکمیل شده و فرم های آن) و همچنین ثبت نمره کارآموزی توسط استاد در سامانه ی بوستان، تا قبل از نیمسال بعدی  می باشد.

-دانشجویان مهمان هم یا با مراجعه ی حضوری به واحد کاراموزی با تکمیل فرم میهمان پیوستی، می توانند درخواست خود را به این ایمیل  shkakavand@shariaty.c.ir ارسال تا به صورت مجزا فرم معرفی نامه ی آن ها به دبیرخانه ی آموزش ارسال شود و برای دریافت آن بعد از اطلاع و اطمینان از ارسال نامه توسط خانم کریمی مسئول دفتر معاونت آموزشی دانشکده، به خانم کسایی مراجعه نمایند.

- برای  پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در مورد این اطلاعیه با ایمیل فوق در ارتباط باشید.


 نکته ی مهم و قابل توجه دانشجویان مهمان:


دانشجویان میهمان چون اجازه ی ثبت درخواست سیستم فرایندی ندارند و در صورت ثبت برای مرکز دانشکده ی خود آن ها ارسال می شود، می بایست با تکمیل فرم الحاقی و ارائه به خانم کلانتری و سپس دبیرخانه ی آموزش مراجعه و بعد از تکمیل نهایی، به واحد کارآموزی ارائه دهند.

 


لینک دانلود فایل

نظر شما :