مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در چهار رشته در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در حال برگزاری است

۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵ کد : ۴۳۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۱

این مراسم صبح امروز با حضور دکتر موسوی مدیرکل نظارت و ارزیابی، خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، آزمونگران از سراسر کشور با حفظ تمامی دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های فیزیکی در رشته های الکترونیک، فناوری طراحی گرافیک،فناوری مد(خیاطی) و فضای سبز در سالن اجتماعات مفرح دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر موسوی ضمن خوشامدگویی به حضار و آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان، برگزاری این مسابقات را با وجود شرایط کرونا مطلوب ارزیابی کرد و افزود:

" خوشبختانه علیرغم تغییرات زمانی این رویداد علمی که برای اولین بار با مجوزهای دریافتی توانستیم به صورت مستقل و ویژه ی برند  دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار کنیم؛ شاهد نتایج خوبی بودیم . حتی از موسسات معتبری برای تبلیغات در این مسابقات درخواست های متعدد داشتیم و این به معنای مطلوب بودن و ملی بودن کار ماست. "

وی در ادامه خاطر نشان کرد:

" با پایان یافتن این آزمون، کار ما در این زمینه تمام نخواهد شد و در نظر داریم این روند به صورت مداوم برگزار شود. برندگان هر رشته فقط برنده ی یک مرکز مشخص نیست و در واقع به نام دانشگاه فنی و حرفه ای است. "

گفتنی است روز گذشته شرکت کنندگانی در رشته رباتیک در دانشکده فنی شمسی پور به رقابت پرداختند و فردا نیز  نفراتی دیگر در رشته ی طراحی مهندسی مکانیک در دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت تا در این رقابت ملی حضور به هم رسانند.

 


نظر شما :