برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با افتتاح ایستگاه اهداء و تبادل کتاب

۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸ کد : ۳۸۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۷

برنامه های هفته کتاب با افتتاح ایستگاه اهداء و تبادل کتاب و پیاده روی دسته جمعی همکاران دور دانشکده از دقایق آغازین روز کاری شنبه 22 آبان کلید خورد.
به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، معاونت پژوهشی دانشکده، واحد کتابخانه اقدام به برپایی ایستگاه اهدا و تبادل کتاب از 22 الی 26 آبان، مقابل درب اصلی دانشکده، نموده است. در این ایستگاه طی فراخوان قبلی، کتاب و اسباب‌ بازی‌ برای کودکان نیازمند، جمع آوری و در آخرین روز از بزرگداشت هفته کتاب به کودکان اهدا خواهد شد. همچنین کتابهایی جهت اهدا به همکاران در این غرفه قرار داده شده که همکاران می توانند، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با خود ببرند.

عکس
در روز شنبه 22 آبان، طبق برنامه ریزی قبلی، تعدادی از همکاران دانشکده پس از پیاده روی دسته جمعی دور دانشکده، از این غرفه بازدید و کتابهای مورد نظرشان، به ایشان اهدا گردید.
گفتنی است علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه 26 آبان می توانند به ایستگاه مراجعه و از کتابها استفاده نموده و همچنین اسباب بازی یا کتاب برای اهداء به کودکان نیازمند، به ایستگاه تحویل نمایند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ، به همت معاونت پژوهش و فناوری و با هدف آشنایی با امکانات کتابخانه های دانشکده شریعتی،کلیپی از سوی همکاران کتابخانه آماده گردیده که از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

https://www.shariaty.ac.ir/fa/page/767


نظر شما :