حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۴ کد : ۳۲۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۵
حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری روز یکشنبه ششم تیرماه، خانم مریم پورشهابی دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس که اخیرا با حکم معاون هنری وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به این سمت منصوب شد، در دفتر ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی حضور یافت.
در این جلسه که با حضور خانم مهندس گرد رئیس دانشکده، خانم روایی معاون پژوهش و فناوری، خانم دکتر الهی مدیر گروه طراحی پارچه و لباس و چند تن از استادان این گروه همراه بود، طی گفتگوهایی، توانمندی های گروه طراحی پارچه و لباس و نقطه نظرات کاربردی استادان حاضر یافته در جلسه، مطرح شد و چگونگی همکاری با کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است پیش زمینه های طراحی و برنامه ریزی چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای هم در این جلسه مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.
پس از ارائه ی سخنانی از سوی خانم پورشهابی در مورد اهمیت مقوله ی طراحی و نظارت علمی و همه جانبه بر فعالیت تولید کنندگان و صاحبان حرفه ی پوشاک کشور، خانم مهندس گرد نیز طی بیاناتی ضمن بررسی پتانسیل های خوب دانشجویان و استادان متبحر این حوزه در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی آمادگی این مجموعه را در جهت پیشبرد اهداف این کارگروه در سطح کلان کشوری اعلام نمود.

 


نظر شما :