وبیناری با عنوان "نحوه ی ارائه ی یک کار حرفه ای" برگزار شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۷ کد : ۳۱۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۱

وبیناری با عنوان "نحوه ارائه یک کار حرفه‌ای" با هماهنگی گروه طراحی پارچه و لباس و پشتیبانی واحد فناوری و اطلاعات دانشکده، روز سه شنبه 11خرداد1400 با حضور بیش از 138 نفر از دانشجویان و اساتید برگزار گردید. 
بنا به گزارش دریافتی از واحد پژوهش و فناوری دانشکده، خانم دکتر الهی ضمن خیرمقدم به جناب مهندس ارکان‌زاده و دانشجویان، به بیوگرافی و فعالیتهای مهندس ارکان‌زاده درشرکتهای مختلف ازجمله کارخانه چاپ وتکمیل نخ شین، کارخانه یزد بافت، ماهنامه هنری مکتوب یزد، کارخانه تکتم مشهد و... اشاره کرد.

آقای مهندس ارکان‌زاده، در شروع مباحث به دانشجویان توصیه نمود: " پس از فارغ التحصیلی ازنظر روحی قوی باشید تا از مهارتی که در دانشگاه فرا گرفته‌اید، درجهت ورود به صنعت و ایجاد انگیزش و امید، تا مرحله آماده سازی شما و نهایتا تمرکزروی موکاپ استفاده نمایید".

وی در ادامه به معرفی نرم‌افزارهای گرافیکی و تخصصی در حوزه طراحی پارچه و لباس، نرم افزارهای مختلف برای طراحی لباس و الگوکشی، نرم افزارهای شبیه سازی و سه بعدی، نرم افزارهای تخصصی طراحی پارچه، نرم افزارهای گرافیکی و ویرایش تصویر پرداخت و ناکید نمود:  دانشجویان لازم است، تصویرسازی وژورنال سازی با نرم‌افزارها را یاد بگیرند.

سپس آقای مهندس مطالبی را درمورد پرتفولیو به دو روش دیجیتالی و فیزیکی ارائه نمود و ضمن توضیحاتی در خصوص تفاوت مودبرد با استوری برد،  بیان کرد: مود‌برد به چیزی که ما از آن الهام گرفته و اجزای مختلف را با آن ست می‌کنیم مانند برگهای مختلف راجمع کردن وروی تخته گذاشتن. استوری برد مراحل مختلف و یک سیر تکاملی طی می‌شوند تا نتیجه حاصل شود، استوری برد یعنی از مود‌برد به یک داستان رسیدن و یک سیر تکاملی را پیمودن، می باشد.

پرسش و پاسخ دانشجویان با استاد پایان بخش این وبینار بود.


نظر شما :