جلسه بررسی ساز و کارهای همکاری و حمایت خیرین از بخش تولید کنندگان خلاق پوشاک و هسته ی فناور پوشاک دانشکده شریعتی، برگزار شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۳ کد : ۲۷۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۹

جلسه بررسی ساز و کارهای همکاری و حمایت خیرین از بخش تولید کنندگان خلاق پوشاک و هسته ی فناور پوشاک  دانشکده شریعتی، روز دوشنبه ۹۹/۱۱/۱۳ ، در محل دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.
در  این نشست که با حضور آقای دکتر ضیایی و تیم همراه، آقای دکتر دادگر سرپرست اداره کل پژوهشی و فناوری دانشگاه، آقای دکتر منتظر القائم مشاور رییس دانشگاه در امور جامعه حامیان، خانم دکتر ایمانیان مدیر مراکز رشد و نوآوری دانشگاه،  خانم مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی و تیم همراه، تشکیل شد، به بررسی راه های تعامل و همکاری با خیرین در جهت حمایت از بخش خلاق تولیدی صنعت پوشاک و هسته فناور پوشاک  دانشکده شریعتی پرداخته شد. 
در ابتدای جلسه آقای دکتر ضیایی ضمن بیان تجارب خود در این زمینه، جهت ورود به این حوزه اعلام آمادگی نمود.
در ادامه خانم مهندس گرد با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالای دانشکده، از نظر نیروی متخصص و  تجهیزات و امکانات ؛ به لزوم حمایت و ورود حامیان و صنعت به این حوزه تاکید کرد.
در این جلسه حاضرین به بحث و گفتگو در خصوص مواردی همچون  چگونگی اجرای طرح های پیشنهادی  تولید کنندگان و استفاده از پتانسیل آن ها، سازوکارهای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی توسط این تیم با مشارکت دانشکده و زمینه های آموزشی همراه با ارائه گواهی مشترک با کشور فرانسه، بازاریابی محصولات تولیدی و همکاری در فروش کارها به صورت اینترنتی(هم داخل و هم خارج کشور)، وجود بسترهای مناسب   و اعلام آمادگی دانشکده شریعتی، امکان درآمد زایی، همکاری در برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی و همچنین همکاری در تولید پارچه های سفارشی، پرداختند.
شایان ذکر است در پایان جلسه با توجه به پتانسیل های دانشکده و دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح بین المللی، پیشنهاد گردید، کانون خلاقیت حوزه مد و لباس دانشکده با همکاری فی مابین برای سال 1400 نمایشگاه بین المللی، برنامه ریزی گردد. همچنین مقرر شد متن تفاهم نامه  برای بررسی و پیگیری های بعدی در اختیار دانشگاه و دانشکده قرار گیرد.


نظر شما :