برگزاری نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده با حضور سرکار خانم دکتر ایمانیان

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۲۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۶
برگزاری نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری  دانشکده با حضور سرکار خانم دکتر ایمانیان

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشکده  صبح امروز روز شنبه 17/09/99  ساعت 9  ، نشست مشترک معاونت های آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده با حضور خانم مهندس گرد ، خانم دکتر ایمانیان ،آقای دکتر رجایی  و مدیران محترم گروه های آموزشی و اعضای شورای پژوهشی به صورت مجازی در اتاق شورا برگزار گردید.
 در ابتدای جلسه ، خانم مهندس گرد لزوم برنامه محوری را مطرح کردند و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ، اینکه دانشجویان به حال خود رها نشوند و برنامه های فعال سازی کار آفرینی از سوی گروه های آموزشی با همکاری واحد پژوهش و گروه کارآفرینی تدارک دیده شود .
در ادامه خانم دکتر ایمانیان ضمن تبیین  اهداف مراکز رشد و کانون های شکوفایی و خلاقیت ، از مدیران محترم گروه درخواست داشتند که با اساتید زیر مجموعه خود جلسه هایی برگزار نموده و اقدام به استخراج  سرفصل های کاربردی از دروس که قابلیت ایده پردازی را دارند ، نمایند . ایده های ارائه شده توسط دانشجویان در هر ترم و در هر درس به عنوان ورودی ها مرکز نوآوری و کانون شکوفایی و خلاقیت بوده که تحقق این امر مستلزم وجود رویکرد اکو سیستمی به بحث کار آفرینی است. 
در ادامه نیز آقای دکتر رجایی در مورد آزمایشگاه مرکزی که می تواند زمینه همکاری بین رشته ای را فراهم نماید صحبت هایی ارائه کردند . هم چنین در مورد برنامه های هفته پژوهش شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید نکاتی را ارائه نمودند.
در ادامه جلسه همکاران محترم سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند. همچنین تعدادی از موارد آموزشی نیز مطرح و راجع به آنها تصمیم گیری شد.
در پایان معاون پژوهش و فناوری ضمن تشکر از همکاری های مدیران محترم گروه ها و اعضای شورای پژوهشی ، تشریک مساعی بیشتر در حوزه فعالیت های پژوهشی بیشتر را خواستار شدند.
 


نظر شما :