سومین روز از رویداد مجازی مدارس تابستانی داغ مهارتی با محوریت و میزبانی دانشکده فنی دکتر شریعتی برگزار شد.

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۴۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۲۷
در برنامه های امروز به ارائه ی تیم ها در خصوص بوم کسب و کار ایده خود، داوری ایده ها و اعلام نتایج سه تیم منتخب نهایی پرداخته خواهد شد.

ابتدا، کارگاه آموزشی با موضوع هنر ارائه کردن توسط آقای دکتر کرمی به عنوان تسهیل گر این رویداد برگزار شد.
دکتر کرمی در این کارگاه آموزشی به بیان قوانین و مواردی که باید در ارائه، رعایت نمود، پرداخت و اظهار داشت: یک ارائه ی خوب و مناسب استارتاپی، باید طبق قوانین استاندارد باشد. البته قالب دست خودتان است.
وی در ادامه با توضیح و شرح ۱۲ قانون استاندارد در ارائه، تصریح کرد: در اسلایدها توجه ها را جلب کنید، فضا را برای ارائه خودتان آماده نمایید و در ابتدای ارائه سعی کنید کنجکاوی ایجاد نمایید تا در ذهن مخاطبین بمانید. به ساده ترین زبان ممکن بیان کنید و وارد مباحث علمی و تخصصی نشوید، کاربردی صحبت کنید و لازم نیست وارد کلیشه ها شوید.
دکتر کرمی ضمن بیان نکاتی در خصوص ارائه ی بهتر، خاطر نشان کرد: اسلایدها را شلوغ نکنید، ساده باشید و از جمله های طولانی استفاده نکنید. بهتر است از یک عنوان  و یا تصویر خوب استفاده نمایید تا حس های بیشتری را به سمت خود جذب کنید. قوانین و کلیشه ها را بشکنید و یک قالب رنگی و نوشتاری مناسب انتخاب کنید و در سرتاسر اسلایدها از آن تبعیت نمایید و قبل از ارائه حتما تمرین داشته باشید. در برنامه امروز بهترین کاری را که باید انجام دهید آماده سازی محتوای ارائه می باشد و برای هر محتوا بهترین اسلاید را بسازید.
در ادامه ی برنامه به نهایی سازی بوم ها ی کسب و کار تیم ها، پرداخته شد.

در برنامه های بعد از ظهر روز سوم و پایانی رویداد مجازی مدارس تابستانی داغ مهارتی، به تیم ها برای معرفی بوم کسب و کار ایده خود، فرصت 5 دقیقه ای داده شد و پس از داوری ایده ها، نتایج تیم های منتخب نهایی به شرح ذیل، اعلام گردید.

رتبه اول (ایده شماره۷):
طراحی و ساخت سیستم پایش باد تایر (SITS)

رتبه دوم(ایده شماره شماره۸):
پرو 

رتبه سوم(ایده شماره ۵):
ساخت دستگاه عمود کشت هوشمند

ایده برگزیده ویژه:
 تشخیص بیماری‌ها و آفات محصولات کشاورزی با هوش مصنوعی وارائه هوشمند به کشاورزان

گفتنی است، تعداد شرکت کنندگان در رویداد ۳۲۷ نفر بوده و ۷۸ ایده دریافت گردید که در مرحله اول ۸ ایده انتخاب و براساس آن تیم بندی صورت گرفت و در پایان ۳ تیم منتخب و ۱ تیم ایده برگزیده اعلام شد.

کلید واژه ها: سومین روز از رویداد مجازی مدارس تابستانی داغ مهارتی با محوریت و میزبانی دانشکده فنی دکتر شریعتی برگزار شد.


نظر شما :