برگزاری دومین روز از رویداد مجازی تابستان داغ مهارتی در دانشکده شریعتی

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۴۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۴۵
همراه با برگزاری دو کارگاه و کار تیمی بر روی ایده های ارائه شده

صبح امروز سه شنبه دوم شهریورماه، در دومین روز از برگزاری رویداد تابستانه داغ مهارتی به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دکترشریعتی؛ شاهد برگزاری دو کارگاه و رقابت تیمی صاحبان ایده بودیم.
در ابتدای برنامه، تسهیل گر رویداد به توصیف بوم کسب و کار و نحوه تدوین و ارائه آن پرداختند.در ادامه؛ تیم بندی صورت گرفت و اعضای تیم در بستر مجازی به تبادل نظر و هماهنگی پرداختند.
در بخش بعدی برنامه های بعدازظهر روز دوم از رویداد تابستانه مهارتی، آقای دهقان، مدرس، بنیانگذار اصفهان پلاس و کارشناس تجارت الکترونیک در کارگاه آموزش mvp یا حداقل محصول پذیرفتی در خصوص اینکه چگونه سریع و ارزان، محصول متناسب با نیاز مشتری بسازیم، مطالبی بیان نمود.
وی  اظهار داشت: در مراحل اولیه ساخت محصول، کوچک عمل کنید و بزرگ فکر کنید . در واقع سریع و ارزان شکست بخورید تا زودتر موفق شوید. شما با شکست تجربه به دست می آورید در ابتدا نباید قدم های بلند بردارید و آرام آرام به سمت موفقیت حرکت کنید. آقای دهقان در ادامه سه شرط مهم و مزیت های ام وی پی را برشمرد و افزود: در این mvp باید بیشترین یادگیری با کمترین تلاش، منابع و ریسک داشته باشید.
وی با بیان تجربه شخصی خود از mvp ، به برخی از انواع آن اشاره نمود و تصریح کرد: برای ساخت محصول حواسمان به سه گروه مصرف کننده، خریدار و پرداخت کننده باشد در واقع مشتری ترکیبی از این سه گروه می باشد.
آقای دهقان از معضلات موسسین استارت آپ و اینکه چه نکات و قوانینی را برای گفتگو و صحبت با مشتری باید رعایت کرد، مطالبی را عنوان کرد و افزود: بدون اینکه از ایده‌هایمان، حرفی بزنید باید متوجه شوید که ایده به درد مشتری میخورد یا نه؟ و به جای اینکه از ایده و آینده صحبت کنید در مورد مشتری، زندگی‌اش  و گذشته گفتگو کنید، بیشتر از اینکه سخن بگویید، بشنوید.
ایشان در پایان به فرآیندهای قبل از ملاقات، نشانه ها و نتایج یک گفتگوی خوب با مشتری و علائم اختصاری یادداشت برداری، اشاره نمود.

در ادامه، جلسه با کار بر روی ایده ها به صورت تیمی، ادامه یافت و پایان بخش برنامه های روز دوم این رویداد بود.

 

کلید واژه ها: برگزاری دومین روز از رویداد مجازی تابستان داغ مهارتی در دانشکده شریعتی


نظر شما :