دانشجوی فداکار دانشکده فنی شریعتی حائز تندیس ملی فداکاری شد

۲۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۵۰۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۲۶۳
گفتگوی تلفنی واحد خبر روابط عمومی با این دانشجو

                                                        

می گویند عبادت به جز خدمت خلق نیست و چه عبادتی از این بالاتر در این جهان می توان یافت .دلمان قرص می شود که هنوز کسانی هستند که مرزهای بیکران عاطفه و دیگرخواهی را به زیباترین حد ممکن در می نوردند و التیامی می شوند بر آلام و  روزهای پر درد و رنج های دیگران ... آن هم کودکان بی پناه و بیمار


بیستم آذرماه سال جاری، شاهد برگزاری نهمین آئین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران در تالار فردوسی دانشگاه تهران بودیم. تندیس و لوح تقدیر این مراسم از بین چندین هزار دانشجو از سراسر کشور، تنها به سی دانشجو اعطا شد که یکی از آن ها خانم مهتاب نیکی رشیدی ( از دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی) بود.


این دانشجوی فداکار، طی گفتگوی تلفنی انجام شده با واحد خبر روابط عمومی دانشکده فنی شریعتی، در مورد خود، حضورش در این مراسم و نوع فعالیتش این گونه گفت:

" دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی هستم و اهل استان کرمان. از کودکی به دلیل این که شاهد انجام فعالیت های خیرخواهانه پدر و مادرم با انجمن های خیریه گوناگون بودم؛ بسیار علاقمند شدم من هم این مسیر را ادامه دهم و سرانجام برای اولین بار در سن 17 سالگی پس از طی مراحل مختلف و صعب العبور، توانستم نیروی افتخاری یکی از شیرخوارگاه های کرمان شوم. به این کار بسیار عشق می ورزم و محدوده کاری من پرستاری از کودکان کم توان و بیمارهای سرطانی این رده سنی است. خدا را شکر می کنم که اکنون در تهران نیز توانسته ام به عنوان یکی از نیروهای افتخاری یکی از موسسات مشهور کمک رسانی به کودکان سرطانی باشم. "

"راه یابی بنده به این مراسم از سوی سازمان بهزیستی استان کرمان ترتیب داده شده بود و خوشبختانه توانستم به عنوان دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای و نماینده ای از دانشجویان خوب دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، در بخش اطلاع رسانی و معرفی نیازمندی های مراکز کرمان به خیرین و داوطلبان استان کرمان از طریق فضای مجازی حضور یابم."

از خداوند باریتعالی برای این دانشجوی محترم بهترین آرزوها را خواستاریم و امیدواریم ثمره و ماحصل این  اعمال خیر و خداپسندانه در مسیر زندگی اش جاری و ساری باشد.

گفتنی است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: نهمین آئین اهدای تندیس فداکاری به دانشجویان که داوطلبانه، انسان ‌دوستانه، جوانمردانه در کانون های هلال‌احمر از خود گذشتگی کرده اند، تندیس فداکاری به 15 دانشجوی جوان اهدا شد که سهم دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با دریافت 3 تندیس و یک لوح تقدیر از 15 تندیس در زمره "برترین ها" قرار گرفتند.

این دانشجویان با کسب امتیازهای لازم در زمینه های علمی، محتوایی و فرهنگی، ایثارگری و ... از سوی هیات داوران انتخاب گردیدند.

کلید واژه ها: دانشجوی فداکار دانشکده فنی شریعتی حائز تندیس ملی فداکاری شد


نظر شما :