پیام خانم مهندس گرد به مناسبت روز دانشجو

پیام خانم مهندس گرد به مناسبت روز دانشجو

پیام خانم مهندس گرد به مناسبت روز دانشجو
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۰۶۷ خبر اطلاعیه اخبار
تعداد بازدید:۴۱۲
پیام خانم مهندس گرد به مناسبت روز دانشجو چراغ علم و علم آموزی خاموشی به خود نمی بیند و دانشجویان کشورما به تاسی از ائمه ی اطهار (علیهم السلام) و دانشمندان فرهیخته مان این چراغ همیشه فروزان را بر زمین نخواهند گذاشت.

پیام خانم مهندس گرد به مناسبت روز دانشجو
چراغ علم و علم آموزی خاموشی به خود نمی بیند و دانشجویان کشورما به تاسی از ائمه ی اطهار (علیهم السلام) و دانشمندان فرهیخته مان این چراغ همیشه فروزان را بر زمین نخواهند گذاشت.

                                                           

         بسم الله العلیم
به نام آن علیمی که انسان را آفرید و با تعلیم حقایق هستی خلقت او را به عنایت رساند و تاج علم و کرامت بر سر برترین آفریده ی خویش نهاد.
اکنون که در آستانه ی فرا رسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان گرامی قرار گرفته ایم ودنیای آموزش هم درگیر ویروس کووید 19 می باشد بر همه ی ما ثابت شد چراغ علم و علم آموزی خاموشی به خود نمی بیند و دانشجویان کشورما به تاسی از ائمه ی اطهار (علیهم السلام) و دانشمندان فرهیخته مان این چراغ همیشه فروزان را بر زمین نخواهند گذاشت.
خوشبختانه دانشجویان امروز ما نیز به عنوان گروه مرجع اجتماعی و آینده سازان میهن اسلامی از ظرفیت های بی پایانی برای استمرار پیروزمندانه این حرکت برخوردارند و به تعبیر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) یکی از اقشار فاخر و با ارزشی هستند که مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران محسوب می شوند.
اینجانب یک بار دیگر این روز  بزرگ را که به یاد آرنده ی خودآگاهی و خودباوری فرزندان غیور و شجاع ملت ایران است را به جامعه ی دانشگاهی بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای به ویژه استادان و  دانشجویان آرمان‌گرا و خردمند دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


                                                                                       مرضیه گرد 
                                                               رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی


نظر شما :