روز حسابدار مبارک

روز حسابدار مبارک

روز حسابدار مبارک
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۹ کد : ۴۰۶۱ خبر اطلاعیه اخبار
تعداد بازدید:۶۲۴
به گزارش ایمنا، فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تأسیس ۲ تا ۸ دسامبر ۲۰۰۷ (برابر با ۱۱ تا ۱۷ آذر ۱۳۸۶) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرد و در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری شد. روز حسابدار ۱۴۰۰ تاریخ دقیق روز حسابدار سال ۱۴۰۰ در ایران دوشنبه ۱۵ آذر ماه برابر با یکم جمادی‌الاولی ۱۴۴۳ و ششم دسامبر ۲۰۲۱ است. برنامه‌های روز حسابداری در هفته حسابداری، اعضای آیفک، نهادهای حسابداری و حسابداران در سراسر جهان هزاران همایش، گردهمایی، سخنرانی، نشست‌های اطلاع رسانی، مصاحبه‌های مطبوعاتی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، مراسم اعطای جوایز به نویسندگان و حسابداران حرفه‌ای برتر، تماس‌های مستقیم با استفاده کنندگان و انواع دیگر برنامه‌ها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برگزار خواهند کرد. حسابدار کیست؟ حساب‌دار به فارسی دَری و تاجیکی «محاسب»، شخصی است که عملیات حسابداری را در مؤسسات و سازمان‌ها انجام می‌دهد. یک حسابدار می‌تواند دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری باشد و یا این دانش را به صورت تجربی آموخته باشد.
روز حسابدار مبارک

به گزارش ایمنا، فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تأسیس ۲ تا ۸ دسامبر ۲۰۰۷ (برابر با ۱۱ تا ۱۷ آذر ۱۳۸۶) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرد و در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ روز ۱۵ آذر هر سال به عنوان روز حسابدار در ایران نام‌گذاری شد.

روز حسابدار ۱۴۰۰

تاریخ دقیق روز حسابدار سال ۱۴۰۰ در ایران دوشنبه ۱۵ آذر ماه برابر با یکم جمادی‌الاولی ۱۴۴۳ و ششم دسامبر ۲۰۲۱ است.

برنامه‌های روز حسابداری

در هفته حسابداری، اعضای آیفک، نهادهای حسابداری و حسابداران در سراسر جهان هزاران همایش، گردهمایی، سخنرانی، نشست‌های اطلاع رسانی، مصاحبه‌های مطبوعاتی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، مراسم اعطای جوایز به نویسندگان و حسابداران حرفه‌ای برتر، تماس‌های مستقیم با استفاده کنندگان و انواع دیگر برنامه‌ها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برگزار خواهند کرد.

حسابدار کیست؟

حساب‌دار به فارسی دَری و تاجیکی «محاسب»، شخصی است که عملیات حسابداری را در مؤسسات و سازمان‌ها انجام می‌دهد. یک حسابدار می‌تواند دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری باشد و یا این دانش را به صورت تجربی آموخته باشد.

تبریک روز حسابدار


نظر شما :