پیام تبریک هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بسیج
۰۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۹۸۳ اطلاعیه اخبار
تعداد بازدید:۳۰۵
پیام تبریک هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بسیج بسم رب الشهداء و الصدیقین بسیج را می‌توان به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید. بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است. مقام معظم رهبری ‌بسیج میقات انسان‌های شریف و معراج اندیشه‌های پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی‌نشانی یافته‌اند. پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلابی و تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی شالودة تفکر بسیجی و بسیجیان این مرز و بوم است. سنگ بنای بسیج بر حکم فقهی و جهادی استوار است؛ جهادی که مبتنی بر روحیة دفاعی باشد و نه تهاجمی یا جهان‌گشایی، معیار حرکت بسیج هم اسلام و درک مفاهیم متعالی آن است. اقشار مردم‌نهاد بسیجی در طول این انقلاب همواره در عرصه‌های سازندگی و علمی حضوری متعهدانه و از سر اخلاص داشته‌اند. پنجم آذرماه، سالروز فرمان تاریخى رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامى مبنى بر تشکیل بسیج مستضعفان است. بسیج مستضعفان مصداق بارزی از وحدت و برادری است، امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را درنوردند. هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهیدان راه اسلام و حقیقت، هفتة بسیج را گرامی داشته و این ایام را به تمام بسیجیان مخلص کشور تهنیت عرض نموده و به عنوان عضوی از جامعة اسلامى، تندرستی، توفیق خدمت و سربلندی جهادگران بسیجی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.

پیام تبریک هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت هفته بسیج

بسم رب الشهداء و الصدیقین
بسیج را می‌توان به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید. بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
 مقام معظم رهبری
 ‌بسیج میقات انسان‌های شریف و معراج اندیشه‌های پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی‌نشانی یافته‌اند. پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلابی  و تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی شالودة تفکر بسیجی و بسیجیان این مرز و بوم است. سنگ بنای بسیج بر حکم فقهی و جهادی استوار است؛ جهادی که مبتنی بر روحیة دفاعی باشد و نه تهاجمی یا جهان‌گشایی، معیار حرکت بسیج هم اسلام و درک مفاهیم متعالی آن است. اقشار مردم‌نهاد بسیجی در طول این انقلاب همواره در عرصه‌های سازندگی و علمی حضوری متعهدانه و از سر اخلاص داشته‌اند.
پنجم آذرماه، سالروز فرمان تاریخى رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامى مبنى بر تشکیل بسیج مستضعفان است. بسیج مستضعفان مصداق بارزی از وحدت و برادری است، امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا با پیروی از یک آرمان برای برون‌رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را درنوردند. هیئت‌رئیسة دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهیدان راه اسلام و حقیقت، هفتة بسیج را گرامی داشته و این ایام را به تمام بسیجیان مخلص کشور تهنیت عرض نموده و به عنوان عضوی از جامعة اسلامى، تندرستی، توفیق خدمت و سربلندی جهادگران بسیجی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.


نظر شما :