پرسش و پاسخ دانشجویی مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده در مراسم تکریم روز دانشجو

در این نسشت به سوالات دانشجویان ورودی جدید در خصوص مسائل آموزشی، رفاهی و فرهنگی، توسط مسئولین گروه طراحی پارچه، لباس، دوخت و پوشاک دانشکده پاسخ داده‌ شد و برخی مطالبات جهت پیگیری در دستور کار قرار گرفت.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۰ کد : ۷۵۸۸ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۸۴

با تلاش انجمن علمی-دانشجویی طراحان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی تهران، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور  دکتر الهی (مدیر گروه)، کارشناسان آن حوزه ، نمایندگان انجمن علمی با شرکت جمعی از دانشجویان به مناسبت روز دانشجو در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبیین جایگاه ، رسالت دانشجو و همچنین تبریک روز دانشجو، به سوالات دانشجویان ورودی جدید در خصوص مسائل آموزشی، رفاهی و فرهنگی توسط مسئولین گروه طراحی پارچه، لباس، دوخت و پوشاک دانشکده پاسخ داده‌ شد و برخی مطالبات جهت پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدا خانم دکتر الهی، مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به دانشجویان، در مورد نحوه انتخاب واحد و اهمیت گروه بندی دروس، چارت تحصیلی و... سخنانی ایراد نمودند. در ادامه  به مسائلی همچون حذف و اضافه، حذف اضطراری و... پرداختند. همچنین در پاسخ به چگونگی دریافت و استفاده از امکانات آموزشی-رفاهی فاز ۲ همچون استفاده از کارگاه های دوخت-چاپ-کمد‌های دانشجویی و... توضیحاتی  بیان شد.

در جلسه مذکور اعم سوالات دانشجویان حول محور انتخاب واحد و مسائل آموزشی بود که توسط مسئولین گروه و نمایندگان انجمن علمی به تمامی سوالات و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ داده و برای حل نواقص و مشکلات موجود و یا به حداقل رساندن مشکلات قول مساعد داده شد.

در پایان مسئولین ابراز نمودند که تمام توان خود را در راستای پیشرفت دانشجو و آینده سازان این مرز و بوم و برطرف نمودن مشکلاتشان و ایجاد رفاه آموزشی بکار گیرند و برای همه دانشجویان از درگاه احدیت موفقیت و توفیق روز افزون مسئلت نمودند.


نظر شما :