کاروان مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور ریاست عالی دانشگاه بدرقه و راهی کربلای معلا شد

کاروان مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نام ابناء‌الحسین، به همت بسیج دانشجویی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)، ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ از محل دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران، برای دومین سال متوالی به کربلای معلا اعزام شد.
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۲ کد : ۷۰۰۱ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۰

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، برای دومین سال متوالی کاروان مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر خسرویان، آقای اوصالی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، آقای حاجی نژاد، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استان‌ها، آقای اعتصامیان، مشاور رئیس و مدیرکل مرکز حراست و تنی چند از مدیران و مسئولان دانشگاه جهت حضور و خدمت‌رسانی در مراسم اربعین حسینی(ع) روز جمعه 3 شهریورماه 1402 به کشور عراق اعزام شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی این مراسم که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی برگزار شد، برای کاروان اعزامی آرزوی تندرستی، سلامتی و توفیق خدمت صادقانه به زائران اربعین اباعبدالله(ع) را از خداوند منان خواستار شد.

گفتنی است این کاروان با عنوان موکب ابناء الحسین و به همت بسیج دانشجویی با حضور دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با هدف خدمت رسانی تخصصی به زائرین اباعبدالحسین(ع) برای دومین سال پیاپی در طریق نجف به کربلا عمود 700برپا می‌شود و در قسمت خدمت رسانی به زائران، خدماتی نظیر؛ خیاطی و تعمیرات لباس، کیف و کوله، تعمیرات کفش، تعمیرات کالسکه و ویلچر و همچنین خدمات پیرایشگری و... در دستور کار این کاروان قرار دارد.


نظر شما :