بیانیه بسیج اساتید دانشکده شریعتی در محکومیت هتک حرمتِ قرآن کریم

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۶۹۱۴ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۱۶۳

بسم الله الرحمن الرحیم
ن، والقلم و ما یسطرون.
دیروز پیامبری در جهان مبعوث شد که طلب علم را فریضه واجب نامید و معجزه اش کتاب بود و خداوند، در کتابش به قلم، قسم یاد کرد و عجیب نیست که امروز همین  کتاب، مورد بغض جوامعی قرار بگیرد که تاریخ آنان، با کتابسوزی و علم ستیزی، عجین است.
 همه می دانند؛ سوزاندن کتاب، در میان ممالک غرب، مسبوق به سوابق متعدد تاریخی است، که یادآور دوران سیاه قرون وسطی و عصر بربریت آنان است. آنچه عجیب است، آنکه بر این عمل نفرت بار خود، نام زیبای آزادی می گذارند، آن هم در ممالکی که تحقیق علمی در موضوع پیش پا افتاده ای مثل هولوکاست، جرمی است باورنکردنی! و اعتراض به عمل شنیع همجنس بازی، گناهی است نابخشودنی! 
اینک بر جوامع مترقی بشری، بخصوص ملت های مسلمان، واجب است تا برای نجات واژه آزادی، از چنگال دیدگاه های متحجر غربی، دریچه های دانش نبی مکرم اسلام(ص) را بر روی جهان فرو رفته در رذایل اخلاقی، بگشایند.
در همین راستا، ما اساتید دانشکده فنی دختران شریعتی، ضمن محکوم کردن حادثه تاسف بار قرآن سوزی در سوئد، هشدار می دهیم که آنچه در اروپا به آتش کشیده شده، آبروی بشریت مدعی مدرنیته و قلوب جریحه دار بیش از یک میلیارد عاشق قرآن است.
با آتش بازی نکنید، که دامانتان را خواهد گرفت و دودمانتان را برباد خواهد داد.

بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای  دختران تهران دکتر شریعتی


نظر شما :