برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشکده

جلسه شورای فرهنگی روز سه شنبه ۱۳ تیر ماه۱۴۰۲ با حضور رئیس دانشکده، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، معاون آموزشی، عضو هیت علمی ، نماینده بسیج اساتید، رئیس امور فرهنگی، نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی در محل اتاق شورای دان
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۹ کد : ۶۹۰۹ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۵

به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای فرهنگی امروز سه شنبه 13 تیر ماه1402 با حضور رئیس دانشکده، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، معاون آموزشی، برخی از اعضای هیئت علمی، نماینده بسیج اساتید، رئیس امور فرهنگی، نمایندگان تشکل‌های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی در محل اتاق شورای دانشکده، برگزار شد.
دکتر بسطامی رئیس دانشکده، ضمن تبریک عید خجسته و بزرگ غدیر و خیر مقدم به حاضرین  در جلسه،  بیان نمود: جلسه شورای فرهنگی می‌بایست هر ماه به صورت مستمر و پیگیر برگزار گردد.
وی با اشاره به سوره والعصر و توصیه به دستورات خداوند در این آیات، عمل به آنها را کار فرهنگی عنوان کرد و از اجرای برنامه‌های متعدد در دانشکده از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیتهای فرهنگی، نام برد. 
 همچنین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، ضمن تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه، مصوبات و تصمیمات جلسات قبلی شورای فرهنگی و گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد نسبت به آنها را در سطح دانشکده، یادآور شد.
سپس در ادامه، فعالیت‌های فرهنگی جاری و پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضاء، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را بیان و به آسیب شناسی و بهبود عملکرد طرحهای پیشنهادی، پرداختند.


نظر شما :