برگزاری مراسم جشن عید بزرگ غدیر خم در دانشکده

مراسم جشن عید غدیر خم و گرامیداشت هفته امامت و ولایت، با حضور اساتید و همکاران دوستدار و محب اهل بیت (ع) در نمازخانه مرکزی دانشکده، برگزار شد.
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۷ کد : ۶۹۰۸ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۱

مراسم جشن عید غدیر خم و گرامیداشت هفته امامت و ولایت، با حضور اساتید و همکاران دوستدار و محب اهل بیت (ع)، در نمازخانه مرکزی دانشکده برگزار شد.

در این مراسم دکتر بسطامی رئیس دانشکده ضمن تبریک عید بزرگ ولایت عید غدیر خم، اظهار داشت: این مراسم فرصتی شد تا بنده تقدیر و تشکر خود را نسبت به همکارانم که در امور دانشکده با همدلی و دلسوزی اینجانب را همراهی کردند، ابراز نمایم و  از تک تک عزیزان به منظور برگزاری با کیفیت امتحانات پایان‌ترم و همکاری در برگزاری کنگره گرامی‌داشت 220 شهید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آیین رونمایی از 12 یادمان شهید گمنام دانشگاه در دانشکده شریعتی، صمیمانه قدردانی می‌نمایم. 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین کاظمی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده شریعتی، ضمن تبریک مناسبت‌ها و اعیاد ماه‌ ذی‌الحجه به ویژه عید سعید ولایت عید غدیر خم، در بخشی از سخنان خود با اشاره به فرموده‌های امام علی(ع)، اظهار نمود: هر که دو روزش یکسان باشد، مغبون است، هر که فردایش بدتر از دیروز او باشد، محروم است، هر که چون دنیایش تأمین شود دیگر به آخرت خود اهمیتى ندهد، هلاک است و هر که به کاستى وجود خود رسیدگى نکند، خواهشهاى نفْس بر او چیره شود و هر که در کاستى باشد، مرگ برایش بهتر است .
وی در پایان سخنان خود پیشنهاد نمود که سیر مطالعاتی در دانشکده گذاشته شود و کتابهای مفید معرفی و خوانده شود و در مورد مطالب آن هفته‌ای یک بار مباحثه و گفتگو صورت گیرد.

اجرای مولودی‌خوانی در مدح مولای متقیان حضرت علی(ع) پایان بخش این مراسم بود.


نظر شما :