فراخوان دریافت آثار برای نخستین پویش سفیر حرکت

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۷ کد : ۶۴۵۸ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۷

پویش سفیر حرکت
در راستای معرفی هرچه بهتر واستفاده از توانمندی و خلاقیت های دانشجویی در قالب کلیپ و اینفو گرافیک


شیوه نامه مسابقه معرفی جشنواره بین المللی حرکت

در پانزدهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی حرکت، پویش معرفی جشنوارۀ بین المللی حرکت(سفیر حرکت)طراحی گردید

در این پویش که با حضور انجمن های علمی دانشجویی و دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود، معرفی جشنواره حرکت در قالب کلیپ و اینفوگرافی به مسابقه گذاشته می شود.

شرکت کنندگان در این پویش برای تهیه کلیپ و اینفوگرافی می توانند از طریق شیوه نامه دوره پانزدهم جشنواره و منابع موجود در برگزاری همه دورههای جشنواره در فضای اینترنت و ... کسب اطلاعات کنند.

دریافت آثار برای حضور در این مسابقه ازطریق وبسایت جشنواره با آدرس  https://zil.ink/farhangi_msrt (بخش جشنوارهها،گزینه تکمیلی جشنواره حرکت) امکان پذیر بوده و کارشناسان انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاهها با استفاده از پروفایل خود میتوانند آثار را ارسال کنند.

فرصت ارسال آثار تا تاریخ 16 اردیبهشت  ماه1402 تعیین و از منتخبین این پویش به عنوان برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت دربخش مسابقه معرفی جشنواره، درمراسم اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

برای تهیه کلیپ ها،حداکثر حجم مجاز فایل 100 مگابایت در نظر گرفته شده و پسوندهای مجاز  mp4,mpeg,flv,mkv,zip,rar است. همچنین برای حفظ کیفیت اصلی اثر، امکان ارسال لینک فایل اصلی برای دانلود
 هم پیش بینی گردید.

همچنین برای تهیه اینفوگرافیک،حداکثرحجم مجاز فایل ارسالی50مگابایت در نظر گرفته شده،وپسوندهای مجازبرای این بخشpdf,zip,rar است. اندازه فایل ارسالی باید در ابعاد50در70سانتیمترطراحی گردد.

اطلاعات لازم برای هر اثر شامل نام انجمن (صاحب اثر) در صورت وجود ،صاحبان اثر، اطلاعات تماس نماینده صاحبان اثر می باشد.


نظر شما :