رئیس دانشکده شریعتی در پیامی روز دانشجو و سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۵۹۲۵ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۲۲۹
رئیس دانشکده شریعتی در پیامی روز دانشجو و سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی متن پیام تبریک مهندس گرد به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
شانزدهم آذر یادآور فداکاری و ایثار دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان در برابر استعمار، استکبار، نماد روحیه خروشان و مظهر ایثار، پایداری، استقلال و آزادی می باشند و روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به مقام دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله های بلند علم و معنویت است
جنبش دانشجویی پس از پیروزی انقلاب نیز به فرموده امام راحل، انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را رقم زدند تا به دنیا پیام دهند که دانشجوی ایرانی تحت هیچ شرایطی وابستگی و حقارت کشورش را نمی پذیرد و دفاع مقدس، اوج دلدادگی و وطن پرستی و حق جویی دانشجوی ایرانی بود.
امروز نیز جامعه نخبگانی کشور به خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی ، با ادامه‌دادن مسیر شهدای علم و دانش، در عرصۀ علمی کشور، با آموختن آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا خود را برای خدمت صادقانه به  کشور عزیز و اسلامیمان و رفع نیازهای جامعه  آماده می‌کنند.
اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر16 آذر، این روز را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک می گویم و امید است که با فراگیری علم، دانش و اخلاق در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهدا، شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.
مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی
16/9/1401


نظر شما :