جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه فنی دانشکده، برگزار شد

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵ کد : ۵۶۴۷ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۲۱۹

به گزارش روابط عمومی، جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه فنی دانشکده، ظهر روز دوشنبه دوم آبانماه1401 با حضور رئیس دانشکده، معاونین، رئیس گروه فنی و مدیران و کارشناسان حوزه های آموزشی و فرهنگی در آمفی تئاتر فاز1 برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک قبولی دانشجویان در این دانشکده و ابراز خرسندی از آموزش حضوری و دیدار دانشجویان، اظهار داشت: فضای دانشکده برای شکوفایی و ارتقاء شما عزیزان آماده می باشد، بنابراین از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌مندی را داشته باشید و به تلاش خود برای تداوم این موفقیت کسب شده و راهیابی به درجات بالاتر علمی ادامه دهید.
وی خاطر نشان کرد: محیط دانشگاهی فضایی متفاوت با مدرسه میباشد. در واقع شما دانش جو هستید و اگر بخواهید خود را رشد دهید باید در پی استاد و به دنبال علم و دانش باشید. در این مسیردو انتخاب مهم دارید، یکی دوست و دیگری آینده تحصیلی، بنابراین ارزش خود را زمانی محقق می‌کنید که خوب درس بخوانید تا خود اشتغال و نقش آفرین باشید.
سپس معاونین، بخشها و فعالیتهای دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی مختلف مربوط به حوزه خود را معرفی نمودند و در ادامه مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی و رئیس گروه فنی، ضمن ارائه توجیهات لازم و معرفی بخشهای مختلف این حوزه‌ها، به سوالات دانشجویان، پاسخ دادند.

 

 
 
 
 
 
 


نظر شما :