یادی از نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی در وبیناری با عنوان امنیت اتفاقی نیست

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۴۳۲۲ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۳۷۵

این وبینار کاری مشترک از امور فرهنگی، پایگاه بسیج پیروان ولایت و بسیج استادان دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی بود که صبح امروز دوشنبه سیزدهم دی ماه همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در ابتدا و پس از پخش کلیپی پیرامون یادبود شهید سلیمانی، دکتر یوسف پور به صورت مفصل از نظریه های مختلف سیاسی از جمله هارت لند که بنیادی ترین نظریه ها می باشد سخنانی بیان داشت و پس از بررسی ره یافت های رئالیسم و لیبرالیسم به بالاترین و ارزشی ترین دیپلماسی جهان که اکنون با عنوان ره یافت دین به نظام جهانی و بین المللی در ایران اسلامی اجرا می شود رسید و زیباترین تجلی این ره یافت را شهید سلیمانی ( اعلی الله مقامه) معرفی نمود و افزود:
" .....ما در قانون  اساسی خود از قرآن تبعیت می کنیم و سندی بالاتر از این در هیچ جای دنیا وجود ندارد. استکبار جهانی و آمریکا این را به خوبی فهمیده اند این قدرت رو به جلو از این نشات می گیرد و برای همین است در پی خاموش کردن چراغ های تجلی این ارزش اسلامی که یکی از نورانی ترین آن ها وجود بی تکرار شهید سلیمانی بود، هستند. لیبرالیسم ها تحمل دیدن این سرعت بالندگی ما این نظام الهی را ندارند."


وی در ادامه اذعان داشت:
" .....حاج قاسم نگاه دین به نظام های بین المللی را احیا کرد و نقش بسیار مهمی در اذهان عالمیان گذاشت. تا جایی که دشمنان از عکس شهید سلیمانی بیشتر از زمان حیات ان شهید بزرگوار هراس دارند. چه بسا اگر این شخصیت والامقام نبود اکنون شاهد جولان صهیونیست و داعش ملعون در عراق، یمن، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی بودیم. این همه عزت و سربلندی را مدیون خون پاک او هستیم و به برکت آن، آمریکایی ها  بدانند تا ابد خواب سلطه بر دولت شکست خورده ای به نام ایران را هم هرگز نخواهند دید..... "


در پایان این وبینار خانم مهندس گرد هم طی گفتگویی اینترنتی با سخنران این برنامه و شرکت کنندگان آن، ضمن تسلیت ایام عزای فاطمی و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برای تمامی شهدای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون طلب غفران و همچنین دلسوزان نظام ایران اسلامی آرزوی صحت و سربلندی نمود.


نظر شما :