بررسی راهکارهای ازدواج آسـان، بهنگام و پایدار در یک وبینار

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۱ کد : ۴۰۷۸ اخبار امور دانشجویی
تعداد بازدید:۴۱۳

وبینار ازدواج آسان، بهنگام و پایدار (شرایط پیش از ازدواج ) در تاریخ 16آذرماه به مناسبت روز دانشجو از طرف واحد مشاوره معاونت دانشجوئی در فضای مجازی ادوبی کانکت با حضور خانم دکتر مرضیه سرابی دکترای علوم تربیتی برگزار گردید، اهم موضوعاتی که در این وبینار مطرح گردید و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت به شرح ذیل می باشد که پی دی اف وبینار نیز درسایت بارگذاری می گردد.

اهمیت ازدواج و تعریف نهاد خانواده که یکی از نهادهای اجتماعی است که با ازدواج آغاز می شود،.بنابراین ازدواج از آنجا که مراسم آغازین این نهاد مهم اجتماعی است اهمیت بنیادین و پایه ای دارد و وسنگ بنای نهاد خانواده در ازدواج گذاشته می شود.

ضرورت آموزش پیش از ازدواج، مقایسه ازدواج با مسائل دیگر زندگی، منظور از آشنایی چیست ؟ مراحل ازدواج و باب آشنایی، جذابیت ها و انواع آن، بررسی جذابیت از نظر شباهت ها و تضادها و تفاوت ها، انواع نظریه های آشنایی ، فواید آشنایی ، محدودیت های آشنایی ، 

10 اشتباه در فرآیند آشنایی ، خواستگاری و ....در این وبینار مورد بررسی قرار گرفت و در انتها به سوالات دانشجویان دراین زمینه پاسخ داده شد و7سوال با جوایز ارزنده برای شرکت کنندگان نیز در نظرگرفته واهداء گردید.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر این وبینار، در این قسمت مشاهده نمایید.
 

 
 
 

نظر شما :