مراسم مجازی استقبال از دانشجویان نوورود برگزار گردید

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۴ کد : ۳۶۶۳ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۴۳۹

این مراسم صبح امروز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه با حضور خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی ، خانم دکتر عسگری معاون فرهنگی دانشجویی و برخی از همکاران این حوزه و نمایندگان تشکل های دانشجویی در دانشکده برگزار و به صورت زنده در صفحه ی اینستاگرام دانشکده پخش شد.
خانم مهندس گرد ضمن تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان نوورود افزود:
" حال که در آغاز بهار تعلیم و تربیت که همانا بهار رشد و تعالی برای همه ی ما محسوب می شود، قرار گرفته اید، ورود شما عزیزان را به دانشکده ای که در زمینه ی خوداشتغالی و جذب بازار کار همواره پیشرو بوده است تبریک می گویم. شما عزیزان جزو بهترین ها و نخبگان هستید و این پیروزی بزرگ زندگی و تلاش علمی تان بر شما مبارک. دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی دانشکده ای است که به مسائل اجتماعی، دوستداری محیط زیست حساس است و ورود شما به چنین مرکز علمی قطعا آینده ه ای درخشان تری را برای دانشکده در پیش خواهد داشت. به امید حق تعالی با نویدهای حضور شما در دانشکده همراه خواهیم بود و امیدواریم حضور شما باعث رونق گرفتن دوباره تشکل ها و کانون های مختلف دانشجویی شود. ما بی صبرانه منتظر دیدار شما عزیزان دانشجو هستیم و کلیه ی شرایط و زمنیه های فعالیت شما مهیا می باشد."
در ادامه خانم دکتر عسگری معاون فرهنگی دانشجویی نیز ضمن تبریک به دانشجویان نورورد به برخی از مسائل و دغدغه های متداول و همچنین امکانات موجود در دانشکده در ابعاد فرهنگی و امور دانشجویی اشاره و آرزوی اوقاتی خوش برای تمامی دانشجویان طی دوران تحصیلی شان در این مرکز علمی نمود.
پس از پخش کلیپ، توضیحات خانم معینی رئیس امور دانشجویی در مورد این حوزه از معاونت فرهنگی دانشجویی را شاهد بودیم که ایشان  به امور مهم مورد سوال دانشجویان اعم از خوابگاه ها، سلف سرویس، تربیت بدنی، شاهد و ایثارگر، کمیسیون موارد خاص ، رفاه و ... پاسخ داد و نماینده ی بسیج دانشجویی و نماینده ی انجمن اسلامی دانشکده هم سخنانی را در قالب پاورپوینت ارائه داشتند.
سپس مسئول واحد مشاوره و سلامت روان و همچنین مسئول اداره فرهنگی توضیحاتی را در مورد فعالیت های حوزه های مشاوره و فرهنگی بیان کردند.

حسن ختام برنامه با صلوات خاصه امام رضا (ع) همراه بود.

 

عزیزانی که موفق به شرکت در این مراسم مجازی نشده اند، می توانند با ورود به آدرس زیر، فیلم کامل ضبط شده ی این مراسم را مشاهده نمایند.

https://www.instagram.com/tv/CU9cTNQAyEP/?utm_medium=copy_link


نظر شما :