برگزاری جشن میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای مادر در دهه مبارک فجر

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹ کد : ۲۷۸۴ اخبار امورفرهنگی
تعداد بازدید:۵۳۱
برگزاری جشن میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای مادر در دهه مبارک فجر

جشن میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای مادر در دهه مبارک فجر همراه با تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه ۳۰ سال خدمتِ کارمندان بازنشسته دانشکده شریعتی در سال جاری، به همت روابط عمومی و با همکاری امور فرهنگی دانشکده، امروز چهارشنبه 15/11/99 با حضور حجت الاسلام و المسلمین بنیان جوادی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس مرضیه گرد رئیس دانشکده، معاونین، جمعی از بازنشستگان و کارمندان دانشکده، در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده، ظهر امروز پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بنیان جوادی، ضمن خوشامدگویی به میهمانان و پیشکسوتان و تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و سلاله ی ایشان امام خمینی(ره)، سخنان خود را با ذکر اوصافی از زندگانی پر برکت حضرت زهرا(س) آغاز نمود و در ادامه به بیان برخی از ویژگی های این بانوی بزرگوار پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: همه ما مرهون مادری چون بی بی دو عالم و امام خمینی (ره) که ادامه دهنده ی این کوثر(خیر کثیر) بود، هستیم چرا که ایشان در ابتدای مسیر انقلاب اسلامی، با دست خالی آغاز کرد و این چتر را گستراند که به برکت خون شهداء و امام شهداء پیروز شد و به ثمر رسید. امیدوارم بتوانیم شاکر و قدردان این راه بوده و دینمان را اداء کنیم.
همچنین مهندس گرد، در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، ایام خجسته ی دهه فجر و خوشامدگویی به مدعوین، از زحمات پیشکسوتان خدوم و پر تلاش دانشکده، تقدیر نمود و اظهار داشت: امروز بهانه ای شد برای تکریم و تشکر از ۳۰ سال خدمت و تلاش همه جانبه ی شما عزیزان و امیدوارم لحظات زندگیتان پر از خیر و برکت باشد.
مهندس گرد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه خانم مهندس علیجانی تصریح نمود: روز ها و لحظات  به سرعت می گذرند و عمر ما زمانی ارزش دارد که یاد نیکی از ما بماند و خوشا به سعادت کسانی که توفیق خدمت نصیبشان شد و ذکر خوبی از آنها برجای ماند.
در پایان مراسم پس از اجرای مولودی در مدح بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از همکاران بازنشسته دانشکده و خانواده زنده یاد مهندس فرزانه علیجانی عضو هیات علمی و رئیس سابق دانشکده شریعتی که در 13 آبان ماه99، درگذشت، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.


نظر شما :