رونمایی از هفت سین دانشکده شریعتی با حضور رئیس مرکز آمار و مسئولین دانشگاه

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۸ کد : ۴۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶۸۹۵

هفت سین دانشکده شریعتی روز سه شنبه 21/12/97 با حضور دکتر پارسا، رئیس مرکز آمار ایران و دکتر صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ، به همراه مسئولین دانشکده شریعتی، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، درآستانه سال جدید 1398 و عید باستانی نوروز با هدف احیاء و پاسداشت سنتهای دیرینه ایرانی و همچنین ایجاد فضایی با شور و نشاط ، با برپایی سفره هفت سین در این دانشکده به روال همه ساله ، به استقبال از بهار شتافتند.
دکتر هوشمند وزیری مدرس حجم سازی این دانشکده و برپا کننده سفره هفت سین در گفت و گو با روابط عمومی دانشکده شریعتی، بیان داشت: ساخت نماد هفت سین در قالب مجسمه ای به ابعاد 1 متر و ارتفاع 1 متر و هشتاد سانتی متر با تلفیق آیین کهن ایرانی (سفره هفت سین ) و نگاه نو به صورت سمبلی از سنت اصیل ایرانی به مدت 12 روز به طول انجامید.
وی افزود: این سفره هفت سین با استفاده از بتن، فلز، اسفنج و مواد ایزوله که به وسیله هنر دست با حضور فعال دانشجویان در مراحل مختلف ساخت عناصر به شکل های گوناگون سفره هفت سین تبدیل گشت که البته گفتنی است با همکاری واحدهای روابط عمومی، کارگاه حجم، تاسیسات و خدمات با مدیریت اینجانب در تاریخ 21/12/97 نصب و رو نمایی شد .
سفره هفت سین هم اکنون در مقابل در ورودی دانشکده برای بازدید عموم قرار گرفته است.

 

کلید واژه ها: رونمایی هفت سین دانشکده شریعتی


نظر شما :