رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای :اقدام به راه اندازی مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان نمایید

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰ کد : ۴۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۸۲۸

دکتر صالحی عمران در پنجمین جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه ای سال 97 در ابتدای سخنان خود  اظهار داشت: بنای ما در دانشگاه به دور از هر گونه نگرش ها و حاشیه ها می باشد و تمرکز اصلی ما معطوف به وظایف اساسی دانشگاه می باشد و  سعی داریم در راستای سیاستهای مقام معظم رهبری و اجرایی دولت اقدام و حرکت کنیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن تشکر از معاونین، مدیران حوزه های مختلف، روسای دانشکده و آموزشکده ها گفت: قطعا باور دارم در سالی که گذشت تلاش ، کوشش و همدلی شما در کارها موجب  پیشبرد امور گردید و من قدردان زحمات شما هستم. وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به استانی شدن مراکز خطاب به روسای استانها افزود: جلسات شورای آموزشی، پژوهشی و مالی -اداری را با روسای مراکز مربوطه تصمیم گیری و رهبری نمایید تا تفاهم همکاری، انگیزه و رغبت ایجاد شود و مدیریت روابط انسانی داشته باشید.
دکتر صالحی افزود: تصمیم گیری هایتان را مبتنی بر جلسات نمایید و با نگاه اصلاحی نظارت آموزشی شکل گرفته شود و اطلاعات در شورای نظارت دانشگاه هم فکری و مورد بررسی قرار بگیرد.
رئیس دانشگاه با بیان اینکه بودجه مالی برای ارتقای دانشگاه کافی نیست اما باید مدیریت کرد، تاکید نمود: مدیریت بودجه و هزینه داشته باشید و بر اساس بحث کارایی اقدام کنید. دانشگاه فنی و حرفه ای باید درآمدزا باشد و وارد حیطه های اقتصادی شود در غیر اینصورت هیچ دانشگاهی نمی تواند این مشکل را حل کند.
وی بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای باید در تولید و رشد اقتصادی نقش داشته باشد و من از روسای مراکز می خواهم مطالعه گر باشند و اقدام به راه اندازی مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان نمایند تا دانشگاه را به اقتصاد نزدیک کنند چرا که ما به افراد اقتصادی نیاز داریم و این را بدانید که هیچ معاونت و مدیریتی مانع کارها و طرح های اصلاحی شما نخواهد شد.
در ادامه معاونین آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری مالی دانشگاه گزارشی از حوزه های مربوط به خود را  ارائه  و نکات اصولی و موارد لازم را شرح دادند
مهندس گرد، رئیس دانشکده شریعتی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان داشت: باعث افتخار است که در روزهای پایانی سال۹۷ و در ماه رجب میزبان شما عزیزان هستیم و امیدوارم خداوند متعال همه قدم های سال گذشته ما را  به عنوان عمل صالح بپذیرد و در سال جدید به خیر و برکت ایام  خجسته میلاد حضرت علی(ع)،  اقدامات موثری صورت بگیرد
حجت الاسلام بنیان جوادی در ابتدای سخنان خود با اشاره به ایام مبارک ماه رجب و دعای تحویل سال خاطر نشان کرد: در این ایام از فرصت ها بهره ببرید و  غفلت ها را بزدایید تا حال خوش و دل بزرگی پیدا کنید و نفس پاک و مطهری را برای خود آماده نمایید. به فکر روح ، قلب و جان خود باشید تا آمادگی لازم برای انجام مسئولیت هایی که بر عهده دارید را داشته باشید و با نیت خیر ، گشایش در  کار جوانان ایجاد نمایید و خیرخواه باشید.
وی در ادامه در خصوص فعالیتهای انجام گرفته در سالی که گذشت خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته از جمله تجهیزات کارگاهها و آزمایشگاهها بسیار قدم خوبی بود که انجام شد و امیدوارم در سال جدید نیز کارهای موثری انجام پذیرد.

کلید واژه ها: پنجمین جلسه شورا دانشگاه فنی و حرفه ایدکتر صالحی عمران دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی مرضیه گرد روسای دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :