برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ۹ رشته تحصیلی دانشکده شریعتی

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۵ کد : ۴۴۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۸۵۴

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان 9 رشته تحصیلی دانشکده شریعتی با حضور مهندس مرضیه گرد، رییس دانشکده، معاونین و جمع زیادی از دانشجویان روز چهارشنبه 8/12/97 در سالن اجتماعات مفرح برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، رئیس دانشکده، ضمن تبریک به دانشجویان اظهار داشت: شما باید چرخه اقتصادی را بچرخانید و یادتان باشد، آینده زیبایی را برای خود ترسیم  نمایید و ثروت آفرینی کنید چرا که اطمینان دارم شما می توانید و اکنون خوشحالیم که شاهد رشد و شکوفایی شما هستیم."
مهندس گرد ضمن آرزوی بهترین ها برای تمامی دانش آموختگان، بیان داشت:"کانون فارغ التحصیلان خود را داشته باشید و آموزشهای مورد نیاز تخصصتان را در آینده با ما در میان بگذارید و دانشکده هم  امکان آموزشهای جدید و نو  را برای شما فراهم می کند و همچنین می توانید از  فضا و امکانات و دستگاههای  مرکز نوآوری دانشکده استفاده نمایید و قابلیت های خود را به ثمر برسانید. این را بدانید که اگر خودتان را باور داشته باشید و تمام توانتان را به کار گیرید، قطعا موفق و سربلند خواهید بود."

همچنین استاد غلامی ( مدرس رشته الکترونیک دانشکده ) طی سخنانی در این مراسم گفت: در حال حاضر شما عزیزان در سنی هستید که با انرژی و توانی که دارید می توانید  به هر مرحله و جایی که بخواهید برسید پس از هم اکنون به فکر ادامه تحصیل و ارتقاء خود باشید و کارمندی را آخرین انتخاب خود قرار دهید.

وی خاطر نشان کرد: قدر دوستیهایتان را بدانید و جمعتان را به یک تیم تبدیل کنید و هر کدام با استعدادی که در هر زمینه ای دارید این تیم را تقویت نمایید و موفقیتتان را در آینده به ما اطلاع دهید.

اجرای سرود، مسابقه، قرائت سوگندنامه، گرفتن عکس یادگاری، پخش کلیپ حضرت زهرا (س) و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

کلید واژه ها: جشن فارغ التحصیلی دانشکده شریعتی


نظر شما :