سخنان معاون مالی اداری دانشگاه و رئیس دانشکده در ادامه گردهمایی معاونین اداری و مالی ، مسئولان کمیته فنی و عمرانی استانی

۰۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۶ کد : ۴۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۰۵

گردهمایی معاونین اداری و مالی ، روسای امور اداری، مسئولان کمیته فنی و عمرانی استانی امروز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 با هدف ارتقای سطح عملکرد حوزه ی مالی، یکسان سازی و یک پارچه سازی  قوانین و مقررات در مراکز، به همت  معاونت اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده دکتر شریعتی در حال برگزاری است.


در ابتدا مهندس گرد، رئیس دانشکده شریعتی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در مراسم گفت:امروز با برگزاری چنین برنامه هایی امیدواریم شاهد تحول هایی در حوزه ی منابع انسانی ، مالی و اداری باشیم .این دانشکده با 5416 دانشجو در 37 رشته در سه مقطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوشته یکی از افتخاراتش این است که در حوزه ی آموزش های فنی و حرفه ای ویژه ی دختران فعالیت می نماید.


وی افزود: از سال 1390 امیدوار بودیم که با پیوستن  آموزشکده ها و دانشکده ها به وزارت علوم،  اتفاقات خوبی رخ دهد که البته بجز در برخی موارد همچون جذب هیات علمی قدم هایی برداشته شد، انتظارات ما براورده نشده  در طی یک سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در بحث های آموزشی و عمرانی و بودجه ای  رخ داده که البته جای بسی کار و زمان زیادی هم هست که  با حمایت و پشتیبانی معاون اداری مالی دانشگاه  انشالله مرتفع خواهد شد.
در ادامه دکتر زمانی معاون مالی دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تشکر از همکاران  دانشکده شریعتی  در برگزار ی  این گردهمایی  اظهار داشت: ما باید قدردان نعمتهایی که در اختیارمان است باشیم. در حال حاضر کشور  دارای نیروهای انسانی متخصص و ماهر می باشد که مزیت های نسبی را به کشور ما می دهند و بسیاری از آن ها در این دانشگاه ها گسترش پیدا کرده و ارزشمند هستند بنابراین شما عزیزان نقش بسیار تعیین کننده در تربیت نیروی انسانی دارید و این را بدانید توانمندی ها ی دانشگاه از دل این مجموعه و تلاش شما ناشی می شود .
وی خطاب به حاضرین افزود: وظیفه ی ما این است که پشتیبانی فعالیت ها را به نحو احسن انجام دهیم تا کارها به خوبی پیش رود. موفقیت دانشجو در گرو فضا، محیط ،امکانات و تجهیزات مناسب می باشد که در حیطه ی کارهای پشتیبانی است .
معاون  مالی و اداری دانشگاه تاکید کرد: با رفتار و برخورد گروه های پشتیبانی شخصیت دانشگاهی افراد ساخته می شود و ایجاد رضایت خاطری از سوی شما به این عزیزان منتقل می گردد.


دکتر زمانی با بیان اینکه ما در حوزه ی اداری و مالی وارث قوانین و سیستم های متعددی هستیم، خاطر نشان کرد: برنامه کاری ما در 4 آیین نامه مالی معاملاتی، استخدامی اعضای هیات علمی ، غیر هیات علمی ، و آیین نامه تشکیلات می باشد و در چارچوب آن ها فعالیت می کنیم بنابراین از تمام ظرفیت های قانونی این آیین نامه ها استفاده کنید و از تسهیلات آن ها بهره مند شوید.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت :ابلاغ بودجه از طریق استان ها به مراکز یکی از قدم های مثبتی است که برداشته خواهد شد و امروز در این جلسه، ساماندهی بر روی طرح های عمرانی انجام خواهد گرفت و سال آینده را با یک بودجه عملیاتی و استفاده بهینه از نیروهای انسانی به جلو خواهیم رفت.
در ادامه جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ در خصوص مسائل حوزه ی معاونت اداری و مالی با حضور ناصر فتاحی مدیر کل پشتیبانی و امور عمومی، امان الله عباسی مدیر کل دفتر طرح های عمرانی، سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری، حسین طهماسبی مدیر کل  امور مالی، نرگس قنبری مدیر کل  دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره وری،برگزار شد.

کلید واژه ها: گردهمایی معاونین اداری و مالی ، مسئولان کمیته فنی و عمرانی استانی دانشکده دکتر شریعتی


نظر شما :