سرهنگ عاشوری درجلسه بسیج حوزه و پایگاههای دانشگاهها:اخلاق و رفتار خوب و راه انداختن کار مردم باعث ایجاد امیدواری به انقلاب می شود

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۵۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۶۷

جلسه بسیج حوزه و پایگاههای دانشگاهها روز سه شنبه 16/11/97 با حضور سرهنگ عاشوری، مسئول سازمان بسیج ادارات، مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده و مسئولین حوزه های مختلف بسیج دانشکده شریعتی در اتاق شورای این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک دهه فجر از فعالیتهای بسیجیان دانشکده تقدیر و تشکر نمود. سپس آقای شهبازی، معاون مالی-اداری و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای، به ارائه گزارش عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری این پایگاه پرداخت.
سپس سرهنگ عاشوری در ابتدای سخنان خود با اشاره به حوادث دوران انقلاب و دفاع مقدس و تحلیل مسائل و وقایع آن دوران اظهار داشت: وارد چهل سالگی انقلاب شدیم و به توفیق الهی، با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت و رهبری امام، این انقلاب به پیروزی رسید و همچنین در دوران دفاع مقدس با ایثارگری رزمنده ها و با اعتماد و اعتقاد به وعده و نصرت الهی پیروز این میدان شدیم و حالا دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ فرهنگی و اقتصادی راه انداخته اند و می خواهند مقاومت مردم را بشکنند.
وی در ادامه  درخصوص دشمن شناسی، چگونگی مقابله با اهداف دشمن، پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی جهت مقابله با تحریم‌ها، اهمیت و ضرورت شناسائی فضای مجازی مطالبی را مطرح نمود و گفت: همه ما در مرحله آزمایش الهی هستیم . با ایمان و اعتقاد به خدا و با تلاش و همت مسئولین و پشتیبانی مردم می توان این مشکلات معیشتی و اقتصادی را برطرف کرد و لازم است هرکس در هر بخش و حوزه ای خدمت می کند به درستی کار خود را انجام دهد و حتی مضاعف باید تلاش کرد تا فردا در حضور شهدا سربلند و سرافراز باشیم.
سرهنگ عاشوری در پایان خاطر نشان کرد: اخلاق و رفتار خوب و راه انداختن کار مردم باعث ایجاد امیدواری به انقلاب می شود. امیدوارم بتوانیم با همکاری و همدلی یکدیگر  گام مؤثری در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب برداریم.
گفتنی است در پایان این نشست هریک از مسئولین حوزه های مختلف بسیج دانشکده ضمن معرفی اجمالی خود، به بیان نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

کلید واژه ها: جلسه بسیج حوزه و پایگاههای دانشگاهها سرهنگ عاشوری دانشکده شریعتی


نظر شما :