رئیس دانشکده در جلسه شورای اداری: رفتار و کردار ما باید باعث رشد یکدیگر شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۹ کد : ۳۴۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۵۴

جلسه شورای اداری روز شنبه 13/11/97 با حضور مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده، معاونین، مدیران و روسای بخش های مختلف دانشکده و برخی از کارکنان در سالن اجتماعات فاز1 دانشکده برگزار شد .

در ابتدای مراسم حجت الاسلام بنیان جوادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای، در بخشی از سخنان خود با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی ایران، تاثیرگذار، پربار و کم هزینه نبوده است.
وی در ادامه یکی از رسالت های مهم را ، پاک کردن مشکلات و تقویت محسنات دانست و افزود: امروز ما با گذشته ی ما قابل مقایسه  نیست و ما در یک عرصه ی تاریخی هستیم که بی نظیر است و باید در این اقیانوس بزرگ انقلاب، با ایفا کردن نقشی در حوزه و توان خود، مکمل باشیم و در این عرصه خدمت کنیم و بدانیم هر قدمی در این مسیر اجر و ثواب دارد.
حجت الاسلام بنیان جوادی با بیان اینکه باید زندگی را معنایی و معنویی نگاه کرد، گفت: آنچه که در پایه ریزی انقلاب نقش مهمی داشت، ایمان به خدا بود که باید این مسیر را خدایی دید و حرکت کرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عواملی که باعث رشد و پیشرفت در همه حوزه ها می شود، تعامل و روابط صحیح مجموعه نیروهای انسانی با یکدیگر است که باید در هر لحظه مراقب رفتار و کردارمان باشیم تا خدای ناکرده باعث رنجش، کدورت، دوری از یکدیگر و پایمال کردن حقوق دیگران نشویم.
سپس مهندس گرد، رئیس دانشکده، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر در ابتدای سخنان خود گفت: امنیت و آرامش اکنون را مدیون انقلاب هستیم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
رئیس دانشکده اظهار داشت: در کارهای محوله کوتاهی نکنیم، رضای خدا را مدنظر داشته باشیم، رفتار و کردار ما باید باعث رشد یکدیگر شود و تعهدات خود را به درستی انجام دهیم تا بتوانیم الگوی برتر از هر لحاظ باشیم.
وی با اشاره به راه اندازی دو پروژه عمرانی و برگزاری همایش های مختلف آموزشی و پژوهشی را از فعالیتهای مهم و مفید در دانشکده معرفی کرد و افزود: همکاری و تلاش شما عزیزان باعث شد که این امور با موفقیت و به خوبی انجام شود.
مهندس گرد در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان دانشکده در همیاری و همدلی های مختلف و توصیه های لازم به کارکنان و مسئولین در انجام وظایف سازمانی و پاسخگویی به دانشجویان و مراجعین، به سوالات مکتوب مطرح شده ی کارکنان پاسخ داده و آرزوی موفقیت و بهروزی برای کلیه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود.


شایان ذکر است این مراسم با تقدیر از نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای و معاون ایشان در دانشکده و کارمندان نمونه پایان یافت.

کلید واژه ها: جلسه شورای اداری دانشکده شریعتی


نظر شما :