افتتاح نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و حضور پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای

۰۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۸ کد : ۲۲۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۱۲

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری افتتاح شد
نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.
به نقل از گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آئین گشایش نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار صبح امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
در این مراسم منصور غلامی، وزیر علوم و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حضور داشتند.
شایان ذکر است در این دوره از نمایشگاه‌ها ۵۱ دانشگاه، ۱۵ پژوهشگاه، ۴۰ پارک علم و فناوری، ۷۹ مرکز رشد و ۱۴ مؤسسه تحقیقاتی، فناوری‌های خود را عرضه کردند.
پس از آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ملی و ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ، دکتر صالحی عمران از دستاوردهای محققین و پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای بازدید به عمل آورد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، این دانشگاه با ثبت 269 طرح در پایگاه ایران تک هاب که سامانه ارزیابی فناوری ایران یکی از مراکزی بود که بیشترین اثر را جهت شرکت در نمایشگاه به ثبت رسانده بود.
همچنین توسط داوران TRL بیش از سی طرح از آثار ارائه شده پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای بالای 6 ارزیابی شده است که ارزش تجاری سازی این طرحها را  می رساند.
گفتنی است دانشگاه فنی و حرفه ای با شعار "پژوهش کاربردی، فناوری های اشتغال زا و پنجه های کارآمد برای تولید ملی" در این نمایشگاه حضور داشته و آثار و فعالیتهای علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان این دانشگاه در سالن 43 نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

سالن 43 نمایشگاه بین الملی تهران میزبان 65 نفر از پژوهشگران دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد که از 20 استان حضور بهر رسانده اند.

 

کلید واژه ها: نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار


نظر شما :