دکتر تقوایی:یکی از مهمترین برنامه های ما در امور مدرسان بحث بالندگی اعضای هیات علمی و مدرسان می باشد

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰ کد : ۲۱۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۴۴

دکترتقوایی  رئیس مرکز توانمندسازی مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در ابتدای سخنان خود پنجه های کارآمد را محصول آموزش های فنی و حرفه ای عنوان نمود و گفت یکی از مهمترین برنامه های ما در امور مدرسان بحث بالندگی اعضای هیات علمی و مدرسان با رویکرد شایستگی های غیر فنی و عمومی می باشد که در این مسیر پشتکار ، ممارست، خلاقیت و تلاش ها باید مجددا تقویت شود.
وی با اشاره به عناوین دروس شایستگی غیر فنی در امور مدرسان بیان داشت: باید اساتید را برای آموزش این دروس تربیت کنیم و دوره های توانمند سازی و بالندگی را برگزار نماییم. 
دکتر تقوایی توانمند سازی اعضای هیات علمی و مدرسان با رویکرد ارتقای شایستگی های فنی و تخصصی در داخل کشور را از اقدامات مهم دیگری قلمداد کرد که نیاز سنجی و اجرای دوره ها و آسیب شناسی را لازمه آن دانست.
وی استفاده اعضای هیات علمی و مدرسان از فرصت های مطالعاتی داخل و خارج از کشور را مورد دیگری از اقدامات در حال بررسی و انجام این حوزه عنوان کرد و گفت: استفاده از این فرصت ها در قالب ماموریت های آموزشی  و یا حضور در واحدهای صنعتی ، خدماتی و کشاورزی در بدو استخدام و در طول خدمت انجام خواهد گرفت.
دکتر تقوایی یکی دیگر از فعالیتهای امور مدرسان را بازنگری و تدوین زیر ساختهای استخدامی ، ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی در دانشگاه بیان نمود و سپس گزارشی از پرونده های ترفیع پایه سال 97 ارائه ، در پایان فلوچارت بررسی صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای را نشان داد و تاکید کرد: منافع و بازخورد دقت و درست انجام دادن این فرایند ها به کل مجموعه می رسد.
 

کلید واژه ها: اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی و حرفه ای


نظر شما :