دومین روز اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۵۵

دومین روز اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای با شعار با هم (ب: برنامه مداری،آ: آمایش محوری،ه: همت ورزی،م: مسوولیت پذیری) 28 آذر ماه 1397 به همت معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای و با میزبانی دانشکده شریعتی اولین در حال  برگزاری است.


دکتر غلامرضا  کیانی مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه آموزش گفت: از مهمترین محورهای این دوره افزایش کیفیت آموزش و نیاز سنجی معنادار است .ایشان با تاکید بر مبحث کیفیت، ارزیابی و نظارت پذیری درسی، بیان داشت ما به این موضوع  باور داشته و قصد داریم با کمک شما به صورت هم افزایی آن را عملی نماییم.
 وی افزود  سند راهبردی دانشگاه تدوین شده و مراحل تایید در هیات امنا را طی میکند. و در ادامه گفت: اولین برنامه عملیاتی در حوزه آموزش بر اساس سند راهبردی دانشگاه و با همت همکاران صف و ستاد تهیه و تدوین گردیده و یکی از مهمترین محورهای این دوره تبیین برنامه عملیاتی است .
ایشان با اشاره به موضوع کاردانی پیوسته اظهار داشت : ما عمیقا  باور داریم پیوستگی برنامه بین کار دانش و هنرستان و در ادامه آن در دانشگاهموضوعی اساسی است که می بایست اتفاق بیفتد.
 

کلید واژه ها: اولین دوره توانمند سازی معاونین آموزشی دانشکده ها و آموزشکده فنی و حرفه ای


نظر شما :

رقیه نعمتی ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳
باتشکر از برگزاری این جلسه انشا.. مستمر برگزار شودبسیار عالی بود هم با همکاران ستادی در دانشگاه فنی وحرفه ای اشنا شدیم ومتوجه پیگیری سوالات از طریق مسئول مربوطه در دانشگاه شدیم وهم از اخبار دانشگاه مطلع شدیم