ارسال آثار به سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۴ کد : ۴۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۵۶

با توجه به مصوبات جلسه سیاستگذاری سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس، این جشنواره  با هدف  ارتقاء سطح عملی و علمی پوشش اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان ، از طریق طراحی- تولید و ارائه پوشاک مناسب توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان خلاق و خوش فکر با همکاری کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی از تاریخ 8 الی 14 اردیبهشت ماه 98 ویژه برگزار می گردد.
بنابراین دانشجویان و فارغ التحصیلان مراکز آموزشی و رشته های تخصصی و غیر تخصصی (تفکیک جنسیتی در این زمینه وجود ندارد ) می توانند تا تاریخ 25 فروردین 98 آثار خود را در بخش های طراحی لباس بانوان، طراحی لباس آقایان، طراحی ملحقات لباس، تصویرگری لباس، طراحی نرم افزاری الگو و طراحی نرم افزاری لباس به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
شایان ذکر است ارسال آثار به صورت فردی و گروهی بلامانع است، بنابراین شایسته است مراکزی که دانشجویان به صورت گروهی شرکت می کنند با نظارت مدیر گروه ها و یا رئیس مراکز کارها به صورت یک جا بسته بندی شود و با شناسنامه آثار، تحویل دبیر خانه جشنواره گردد.
 دبیرخانه جشنواره ملی مد لباس دانشجویی: تهران- بزرگراه شهید تندگویان- خیابان میثاق جنوبی - خیابان ۶۱ دانشکده فنی دختران دکتر شریعتی -
وب سایت   www.shariaty.ac.ir/ctdg    تلفن: 55032700

 

کلید واژه ها: مصوبات سومین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس دانشکده شریعتی


( ۱ )

نظر شما :